تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۱۴۹۳۱۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با مشارکت شرکت ملی صنایع مس؛

تفاهم نامه ساخت ۱۴ مدرسه در آذربایجان‌شرقی منعقد شد

می متالز - پیام صدقی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی از احداث ۱۴ مدرسه با ۷۷ کلاس درس وزیربنای ۱۰۴۶۵ مترمربع بامشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران و اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان‌‎شرقی در ورزقان و خاروانا خبرداد.
تفاهم نامه ساخت ۱۴ مدرسه در آذربایجان‌شرقی منعقد شد

به گزارش می متالز، پورمحمدی استاندارآذربایجان‌شرقی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مدارس با مشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی را لازمه یک جامعه فعال و پویا عنوان کرد و تربیت انسان های مدیر و خلاق و آینده سازان را درسایه فراهم ساختن زیربناهای آموزشی و تربیتی ضروری برشمرد وازهمکاری نهاد ها ومجامع خیرین درراستای تامین این امر مهم بویژه مسوولین شرکت مس ایران قدردانی نمود.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با تقدیر از مدیران و کارکنان آن مجموعه در زمینه مشارکت در مدرسه سازی افزود: با مشارکت 50 درصدی شرکت مس ایران با اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان به‌زودی شاهد برچیده شدن تمامی مدارس ناایمن به‌ویژه مدارس کانکسی در منطقه خواهیم بود.

پیام صدقی گفت: همه پروژه‌های نیمه تمام خیرساز را امسال با یاری خداوند تکمیل خواهیم کرد و اتمام پروژه های نیمه تمام که از محل منابع ملی شروع شده از اولویت های این اداره کل است.

وی اظهار کرد: 20مدرسه کانکسی در مناطق ورزقان و خاروانا وجود دارد که امیدواریم با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و دولت درآینده نزدیک نسبت به احداث مدارس جدید از محل کمک های مردمی و اعتبارات دولتی اقدام نماییم . که دراین راستا تفاهم نامه ای نیز با بنیاد علوی منعقد خواهیم کرد.

صدقی همچنین ازتعهد 200 میلیاردتومانی خیرین بزرگوارمدرسه ساز درسالجاری خبر داد و افزود: میزان مساعدت خیرین مدرسه ساز نسبت به سال گذشته دراستان رشد چشمگیری داشته است.

سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس ایران نیز گفت: مشارکت در رفع نیازمندی‌های عمومی جامعه را یکی از وظایف این شرکت عنوان کرد و مس را یکی از نعمت‌های الهی دراین منطقه برشمرد و برخورداری مردم از این نعمت را زمینه رفع بسیاری از مشکلات دانست و خدمت به جامعه  و مردم  بویژه مدرسه سازی را اقدامی مقدس و مهمترین رسالت اجتماعی این مجموعه بیان کرد.

عناوین برگزیده