تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۹
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۱۵۰۰۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی منابع مورد نیاز بسیج در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس

می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی منابع مالی سازمان بسیج در لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی این کمیسیون خبر داد.
بررسی منابع مورد نیاز بسیج در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس

به گزارش می متالز، حجت الله فیروزی با تشریح نشست روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن و حضور نمایندگانی از سازمان بسیج در این نشست گفت: نمایندگان بسیج امروز گزارشی از فعالیت‌های خود در سال ۹۹ و اهداف و برنامه هایی که برای سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته و منابعی که برای اجرای آن باید تامین شود را ارائه کردند.

نماینده مردم فسا در مجلس با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج در مقابله با کرونا اظهار داشت: این سازمان با بهره گیری از گروه‌های جهادی، بازوی اثر بخشی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند و کمک شایانی در این زمینه انجام دادند. البته اقدامات جهادگونه این سازمان در بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله بار مالی بسیاری به آن تحمیل کرده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به تلاش سازمان بسیج مستضعفین در واکسیناسیون فلج اطفال یادآور شد: این نهاد برای ریشه کنی بیماری در بین کودکان موفق عمل کرد و اقدامات مناسبی در حوزه محرومیت‌زدایی نیز  انجام داده است.

فیروزی تاکید کرد در نشست امروز تلاش شد منابع مالی برای سازمان بسیج مستضعفین در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز پیشنهاد افزایش اعتبارات حوزه شبکه ملی اطلاعات هم مطرح شد و اعضای موافق و مخالف نظرات خود را در این زمینه اعلام کردند.

عناوین برگزیده