تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۵
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۵۰۱۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر صمت:

آماده همکاری در "مثلثِ محرومیت زدایی" کرمانشاه هستیم

می متالز - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت بر همکاری سه جانبه وزارت صمت با بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه در جهت اجرای پروژه ها و طرح هایی با رویکرد محرومیت زدایی و توزیع عدالت در استان کرمانشاه تاکید کرد.
آماده همکاری در "مثلثِ محرومیت زدایی" کرمانشاه هستیم

به گزارش می متالز، مهدی صادقی نیارکی در جلسه (2 دی) ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که با حضور رییس بنیاد مستضعفان برگزار شد با تاکید بر آمادگی همه جانبه وزارت صمت برای اجرای پروژه های سودآور و سرمایه بر در استان کرمانشاه گفت: استان ظرفیت های بسیاری داشته و فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری و توسعه دارد.

وی به طرح قوطی سازی "زمزم" اشاره کرد وافزود: این پروژه صنعتی باید توسعه یابد و درب قوطی و انواع قوطی در ابعاد مختلف تولید شود که زمینه و پتانسیل این کار در استان وجود دارد.

صادقی افزود: برای بحث فویل آلومینیم هم دو طرح در استان داریم که از بنیاد مستضعفان می خواهیم از آنها بازدید کند که در صورت امکان تقویت شوند و اگر کفایت نمی کند سراغ راه اندازی پروژه جدید برویم.

این مسوول با اشاره به نیاز استان به راه اندازی یک واحد تولید لاستیک سنگین گفت: واردات لاستیک سنگین سالانه 150 تا 200 میلیون دلار ارز از کشور خارج می کند و استان این پتانسیل را دارد که این واحد استراتژیک و راهبردی درآن راه اندازی شود.

معاون وزیر صمت افزود: این آمادگی را داریم که پروژه های مشترکی در استان داشته باشیم که یک ضلع آن استانداری، یک ضلع دیگر وزارت صمت و ضلع دیگر آن بنیاد مستضعفان باشد.

صادقی تصریح کرد: با همکاری این دو نهاد اجرای پروژه ها و طرح ها با رویکرد توزیع عدالت و محرومیت زدایی در استان کرمانشاه خواهد بود و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: این همکاری ها در اجرای پروژه های با بازده اقتصادی خواهد بود که نفع آن به استان برسد.

عناوین برگزیده