تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۵۰۵۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام مدیرعامل گل گهر به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل

می متالز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل‌ونقل پیامی صادر کرد.
پیام مدیرعامل گل گهر به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل

پیام مدیرعامل گل گهر  به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل

۲۶ آذرماه یادآور فداکاری، ایثار و تلاش شبانه روزی فعالان عزیز حوزه حمل‌ونقل کشورمان و لبیک به پیام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد که در بحبوحه جنگ تحمیلی با بسیج عمومی و از خودگذشتگی توانستند صحنه‌های کم نظیری را به ثبت برسانند و این روز را در تاریخ کشور و در یادها ماندگار سازند. این روز، فرصت مناسبی است تا با یادآوری جایگاه مهم عرصه حمل‌ونقل در توسعه اقتصادی کشور، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده فعالان عزیز حوزه حمل‌ونقل و همکاران شرکت گل گهر در این بخش تقدیر و تشکر به عمل آید.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعتی و معدنی و یکی از نقش آفرینان مهم صنعت فولاد کشور با دارابودن سیستم حمل‌ونقل پیشرفته و پایدار و وجود سه مشخصه مهم و اساسی شامل مالکیت کالا (تولید انواع مواد معدنی)، ناوگان ریلی و ناوگان جاده‌ای و همچنین پرسنل مجرب و کارآزموده و سیستم‌های پیشرفته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل، نقش مهمی در صنعت حمل‌ونقل کشور دارد. از زمان شیوع بیماری کروناتا به امروز، حتی در ماههای اسفند و فروردین که شرایط ماسخت بود، کامیون داران و فعالان بخش ریلی با همه وجود آمدند و برای کشور تلاش کردند و نگذاشتند باری در معادن و کارخانه‌ها در انبار بماند.

بدون شک بسیاری از افتخارات و دستاوردهایی که تاکنون در منطقه گل گهر به‌دست آمده، بخشی از آن نتیجه همت و تلاش فعالان عرصه حمل‌ونقل در شرکت گل گهر می‌باشد.لذا بر خود لازم میدانم که ضمن خسته نباشید و خداقوت به این عزیزان و رانندگان گرامی، روز ملی حمل‌ونقل را خدمت تمامی دست اندرکاران حوزه حمل‌ونقل در شرکت گل گهر تبریک عرض نمایم.

جمشید ملارحمان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره

عناوین برگزیده