تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۷
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۱۵۰۵۷۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیران کل استان سمنان باید پاسخگو باشند

می متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نسبت به مصوبه‌ها و طرح‌هایی که قبل از دوره مسؤولیت آنان در گام اجرایی قرار گرفته یا تصویب شد، باید پاسخگو باشند.
مدیران کل استان سمنان باید پاسخگو باشند

مدیران کل استان سمنان باید پاسخگو باشند

به گزارش می متالز، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در نشست پیگیری احداث خط و ایجاد پُست و برق‌رسانی به معادن جنوب شهرستان‌های شاهرود و دامغان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: شرکت‌های دولتی در ارتباط با انجام فعالیت‌هایی که در این استان قبول مسؤولیت کردند، گزارش دهند و باید مسؤولان در بخش‌های مختلف کاری پاسخگوی اقدامات دستگاه‌های اجرایی باشند.

وی با بیان اینکه گزارشی از اقدامات ۱۰ سال اخیر ایمیدرو و دیگر شرکت‌های دولتی در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و توسعه‌ای در استان سمنان تدوین و به مردم ارائه شود، خاطرنشان کرد: مدیران کنونی کل دستگاه‌های اجرایی نسبت به مصوبه‌ها و طرح‌هایی که قبل از دوره مسؤولیت آنان در گام اجرایی یا تصویب شد، باید پاسخگو باشند و برای تسریع در انجام این طرح‌ها بکوشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در بحث احداث خط و ایجاد پُست و برق‌رسانی به معادن جنوب شهرستان‌های شاهرود و دامغان باید مشخص شود که اجرای این طرح صرفه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران دارد و اگر بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های اقتصادی در این مناطق اقدام کرد، مشخص شود آیا در سه تا پنج سال، اعتباراتی را که هزینه کرده است، با درآمدزایی به وی برمی‌گردد.

فخری ادامه داد: در اجرای این طرح از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزیران مربوطه استفاده شود و نامه‌نگاری‌ها در این ارتباط از سوی مسؤولان ارشد استان سمنان به مقامات کشوری ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: احداث خط و ایجاد پُست و برق‌رسانی به معادن جنوب شهرستان‌های شاهرود و دامغان از ماه‌های گذشته با پیگیری‌های استاندار سمنان و گفت‌وگوی ویدئوکنفرانسی وی با وزیر نیرو به‌طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

عناوین برگزیده