
به گزارش می متالز، «عبدالاحد برفکی» فرماندار شهرستان " تاله و برفک " استان بغلان اعلام کرد: این حادثه در یکی از معادن زغال سنگ شهرستان تاله و برفک زمانی روی داد که گاز موجود در معدن منفجر شد.
وی افزود: یک جسد از زیر آوار بیرون کشیده شده است و تلاش برای بیرون آوردن اجساد سه کارگر دیگر ادامه دارد. برفکی گفت: این معدن در منطقه تحت تصرف طالبان قرار دارد. استخراج خودسرانه و غیرعلمی معادن زغال سنگ در افغانستان همواره سبب چنین رویدادهایی میشود.