تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۴۴۴
کد خبر: ۱۵۱۷۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تحویل اولین کامیون گازسوز معدنی اسکانیا

می متالز - اسکانیا اولین کامیون معدنی گازسوز خود را به گروه فولادسازی جردائوی برزیل تحویل داد. این شرکت فولادسازی برزیلی برای اولین بار بهره‌برداری از کامیون گازسوز جهت استفاده در فعالیت‌های معدنی را آغاز کرده است.
تحویل اولین کامیون گازسوز معدنی اسکانیا

به گزارش می متالز، این کامیون در معدن سنگ‌ آهن Varzea do Lopes این کارخانه فولادسازی به‌کار گرفته خواهد شد. مدل کامیون گازی G ۴۱۰ ۶×۴ اولین کامیون گازسوز در برزیل است. به گزارش Steel Guru رانندگان آموزش‌های لازم را جهت هدایت این کامیون که سنگ‌آهن و باطله را حمل خواهد کرد فرا خواهند گرفت.

جردائو می‌گوید با این مشارکت زنجیره عرضه خود را برای خلق یک آینده پایدارتر ایجاد خواهد کرد که این اتفاق بر پایه توسعه خلاقانه محصولات و فناوری‌های نوین صورت خواهد گرفت. مدیرکل بخش تدارکات شرکت جردائو اضافه می‌کند که ما سعی کرده‌ایم در مدت ۱۲۰ سال گذشته برای حفظ آینده پایدار گام برداریم و با شرکای خود تعامل داشته باشیم. مشارکت اسکانیا در رابطه با خرید کامیون‌های گازسوز یکی از راه‌حل‌های سازنده در این راستا است.

علاوه بر موضوعات اقتصادی و زیست‌محیطی باید در زمینه تولید و عرضه‌ مواد معدنی به یک ساختار اقتصادی و اجتماعی پایدار دست‌یافت که اتکای صددرصد به خودروهای دیزلی برخلاف این مسیر است.

کامیون‌های سنگین اسکانیا که از سی ان جی یا ال ان جی/  بایومتان به‌عنوان سوخت استفاده می‌کنند، دارای موتور سیکل اتو (همان مفهومی که در خودرو وجود دارد) هستند و به‌طور صددرصد نیروی خود را از هر مخلوطی از سوخت می‌گیرند.

عناوین برگزیده