تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۱۵۲۰۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

وزیر صمت دستور آغاز عملیات اکتشاف معادن اهر و هریس را صادر کند

می متالز - نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از وزیر صمت خواست تا دستور فوری برای اکتشاف معادن اهر و هریس به ویژه معادن مس را صادر کند.
وزیر صمت دستور آغاز عملیات اکتشاف معادن اهر و هریس را صادر کند

به گزارش می متالز، احمد محرم ‌زاده یخفروزان، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(ع) و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شما از نعمت فراوان الهی، معادن و عناصر بسیاری برخوردار هستید ولی این مردم تا امروز در شرایط بسیار سخت معیشتی زندگی کردند ولی نتوانستند از این نعمات بهره ببرند.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از وزیر صمت خواست تا دستور فوری برای اکتشاف معادن اهر و هریس به ویژه معادن مس را صادر کند.

وی ادامه داد: سایه سنگین بیکاری جوانان و محرومیت مردم منطقه می‌‎طلبد که مسوولان منطقه‌ای و کشوری از ظرفیت‌های شناخته و ناشناخته اهر و هریس همچون کشاورزی، دامپروری، معدن، گردشگری، صنعت فرش دستباف و صنایع پایین دستی و تبدیلی حمایت کنند که با حمایت‌ها می‌توانیم دراین حوزه صادرکننده نیز باشیم.

محرم زاده تصریح کرد: متأسفانه نحوه تنظیم بودجه کل کشور تاکنون طوری تنظیم شده که توسعه متوازن در جای جای ایران به ویژه منطقه ارسباران نادیده گرفته شده است، بودجه تأثیرگذارترین سند توسعه و گزارش انضباط دولت است، از هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس درخواست دارم مناطق محروم کشور را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

عناوین برگزیده