تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۱۵۲۱۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار اردکان در مراسم افتتاح نخلستان موقوفه سپهبد سلیمانی

قدردان نگرش جدید مدیریت چادرملو هستیم

می متالز - فرماندار اردکان طی سخنانی در مراسم افتتاح نخلستان موقوفه سپهبد شهید سلیمانی، در رابطه با اقدامات اخیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی از نگرش جدید مدیریت شرکت چادرملو قدردانی کرد.
قدردان نگرش جدید مدیریت چادرملو هستیم

به گزارش می متالز، بهروز شهابی زاد ادامه داد؛ سالهاست مردم اردکان نگران آلایندگی موجود در شهرستان بودند که برای اولین بار بامساعدت مهندس تقی زاده؛ مدیرعامل شرکت چادرملو مطالعه طرح پایش زیست محیطی مقررشده است درسطح اردکان انجام گیرد تامشخص گردد تا منشا آلایندگی مشخص و نسبت به رفع فوری آن اقدام شود.

وی همچنین ادامه داد: اقدام مهم دیگر چادرملو ایجاد فضای سبز در محور عقدا - اردکان که کاری پرهزینه، ارزشمند و ماندگار است.

امام جمعه اردکان هم در ادامه جلسه طی سخنانی عنوام کرد؛ ما در اردکان باید توجه به صنعت وکشاورزی را توامأ داشته باشیم و به منتقدین توصیه کرد در نقد صنعت از زبان تند استفاده نگردد.

وی همچنین گفت: رعایت شاخصه های زیست محیطی طبیعی است و باید از تمام واحدهای صنعتی مطالبه داشته باشیم.

همچنین در این مراسم علیزاده؛ دبیرجامعه کشاورزی ضمن توجه بیشتر نسبت به بهره وری آب اعلام کرد؛ ما هرگز مخالف صنعت نیستیم و صرفا خواهان رعایت استانداردهای زیست محیطی توسط صنایع شهرستان هستیم.

عناوین برگزیده