تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۱۵۳۳۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس دفتر رئیس جمهور:

بورس کالا مسوول قیمت گذاری است

می متالز - رئیس دفتر رئیس جمهور هم با انتقاد از رفتار مخرب وزیر صنعت از برگزاری جلسه در یکشنبه آینده خبر داد و گفت: وزارت اقتصاد معتقد است که بورس کالا مسوول قیمت گذاری است.
بورس کالا مسوول قیمت گذاری است

به گزارش می متالز، محمود واعظی هم از رفتار حاشیه و مخرب علیرضا رزم حسینی انتقاد کرد و در حاشیه جلسه دیروز دولت درباره اختلاف‌ نظر وی با وزیر اقتصاد و بورس کالا و تاکید بر دستوری بودن قیمت محصولات فولادی گفت: وزیر صنعت نباید موضوعی که باید در جاهای دیگر مطرح شود را در جلسه‌ با خبرنگاران مطرح می‌کرد. این کار خوبی نبود. به همکاران می‌گوییم نتایج را در اختیار مردم قرار دهند. مردم نباید شاهد اختلافات باشند.

وی ادامه داد: وزارت اقتصاد معتقد بورس کالا، مسوول قیمت‌گذاری است اما وزارت صنعت هم بر این باور است کالاها باید با قیمت مناسب به‌ دست مصرف‌ کننده برسد. با این حال به دلیل سفر رزم حسینی، مقرر شد یکشنبه آینده در جلسه ستاد اقتصادی دولت با حضور وی به این موضوع خاص پرداخته شود.

براساس این گزارش، هر چند واعظی از سفر وزیر حاشیه ساز خبر داده اما اخبار تایید نشده حکایت از آن دارد که وی با انتقاد رئیس جمهور هم مواجه شده و به همین دلیل از حضور در جلسه عصر دیروز هیات دولت قهر و راهی کرمان شده است.

با این حال باید منتظر یکشنبه آینده بود و دید آیا اولا قهر رزم حسینی صحت دارد یا خیر و دوما نتیجه جلسه خاص ستاد اقتصادی دولت در مورد مواضع وی و قیمت گذاری دستوری چه می شود؟

عناوین برگزیده