تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۱۵۴۳۸۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
عباس‌پور:

خرید خودرو برای اکثریت جامعه تبدیل به رویا شده است/ هیچ کنترل و نظارتی بر بازار توسط دولت اعمال نمی شود

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت در ابتدای سکانداری خود وعده‌هایی به مردم داد که اکنون بعد از گذشت 7 سال از دولت هنوز هیچ کدام از آن تعهدات عملی نشده است و وضع به گونه‌ای شده است که عنان بازار از دست در رفته است.
خرید خودرو برای اکثریت جامعه تبدیل به رویا شده است/ هیچ کنترل و نظارتی بر بازار توسط دولت اعمال نمی شود

خرید خودرو برای اکثریت جامعه تبدیل به رویا شده است/ هیچ کنترل و نظارتی بر بازار  توسط دولت اعمال نمی شود

به گزارش می متالز، روح الله عباسپور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، درباره مشکلات موجود، اظهار کرد: متاسفانه هیچ کنترل و نظارتی بر بازار توسط دولت وجود ندارد و این مورد باعث شده است که تورم در کشور بیشتر افسار گسیخته شود.
وی ادامه داد: دولت به جای عمل کردن فقط حرف می‌زند و اگر چنین رویه‌ای از جانب دولت اتفاق بیفتد نباید انتظار ثبات در بازار و تورم کشور داشته باشیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در ابتدای سکانداری خود وعده‌هایی به مردم داد که اکنون بعد از گذشت هفت سال از دولت هنوز هیچ کدام از آن تعهدات عملی نشده است و وضع به گونه‌ای شده است که عنان بازار از دست در رفته است.
عباس‌پور بیان کرد: اکنون نگرانی مردم در رابطه با خودرو به دو حالت بدل شده است اولین نگرانی برای قیمت آن است و دومین حالت که از قدیم هم وجود داشته است بحث کیفیت خودروهاست.
وی ادامه داد: متاسفانه قیمت خودرو در بازار تاکنون توسط دولت کنترل نشده که همین امر باعث شده است مردم نسبت به آینده این بازار نگران شوند و به نوعی خرید خودرو برای اکثر جامعه تبدیل به رویا شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با بیان اینکه مجلس به دولت در رابطه با بازار خودرو تذکراتی داده است، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی پیگیر سر و سامان یافتن بازار خودرو است و همچنین از دستگاه قضائی کشور نیز درخواست داریم در این امر به مجلس و دولت کمک کند تا این بازار سر و سامان یابد.

عناوین برگزیده