تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۱
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۱۵۴۹۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فیروزی نشست کمیسیون صنایع را تشریح کرد

مبارزه با قاچاق کالا رویکرد مشترک وزارت اطلاعات و کمیسیون صنایع در راستای حمایت از تولید

می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه راهبرد وزارت اطلاعات در حوزه تولید و صنعت، کمک به اصلاح فرآیندها و شناسایی خلاهای احتمالی در حوزه‌های مختلف است، گفت:حمایت مبارزه با قاچاق کالا یکی دیگر از سیاست های این وزارتخانه است.
مبارزه با قاچاق کالا رویکرد مشترک وزارت اطلاعات و کمیسیون صنایع در راستای حمایت از تولید

به گزارش می متالز، حجت الله فیروزی در تشریح جلسه روز دو‌شنبه (29 دی ماه) کمیسیون متبوعش، به جلسه مشترک کمیسیون صنایع و معادن با وزیر و معاونان وزارت اطلاعات اشاره کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات، افزود: تولید، تقویت صنعت، کمک به مجموعه‌های صنعتی و سرمایه گذاران محور جلسه امروز بود.

وی با بیان اینکه راهبرد وزارت اطلاعات در حوزه تولید و صنعت، کمک به اصلاح فرآیندها و ارائه پیشنهاد به دستگاه‌های اجرایی در راستای اصلاح ساختارها و شناسایی خلاهای احتمالی در حوزه‌های مختلف است، اضافه کرد:حمایت از مبارزه با قاچاق کالا یکی دیگر از سیاست های این وزارتخانه بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به صحبت نمایندگان در این جلسه، تصریح کرد: وکلای مردم در خانه ملت ضمن تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات برای ایجاد بستر امنیتی سالم برای سرمایه گذاری در کشور و حمایت از سرمایه گذاران خواستار کمک این وزارتخانه به سایر دستگاه‌ها برای تقویت حوزه تولید در کشور شدند.

عناوین برگزیده