تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۱۵۵۱۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

فشارهای حداکثری آمریکا به شکست حداکثری آنها منجر خواهد شد

می متالز - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه در واکنش به تحریم حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه از سوی آمریکا گفت: یکی از ترفندهای دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی سالهای اخیر موضوع تحریم اشخاص، ظرفیتهای داخلی نظام و کارخانجات و صنایع بزرگ کشور بوده است.
فشارهای حداکثری آمریکا به شکست حداکثری آنها منجر خواهد شد

به گزارش می متالز، سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی افزود: اخیرا نظام  سلطه برای چندمین بار پیاپی اقدام به تحریم شرکت بزرگ فولاد مبارکه نموده و با این  تحریم ها به خیال خام خود می خواهد  به جهاد خودکفایی و نظام  اقتصادی کشور ضربه وارد کند.

 وی در ادامه گفت: در سال جاری که مزین به سال جهش تولید بوده است  علیرغم فشارهای خارجی، فولاد مبارکه به عنوان پرچمدار صنعت فولاد کشور تمام قد در مقابل فشارها و تحریم ها ایستادگی کرده و توانست  این فشارها را پشت سر بگذارد.

 عطایی تصریح کرد: به یاری خداوند متعال  آمریکای جنایتکار در این زمینه نیز  شکست خواهد خورد و فشارهای حداکثری به شکست حداکثری آنها منجر خواهد شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه افزود: تجربه نشان داده هر چقدر دشمن بیشتر فشار می‌آورد عزم ایران اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی برای مقاومت، پایداری و ایستادگی بیشتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: این تحریمها و فشارها زمینه و بستر بیشتری را برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها فراهم خواهد کرد.

عناوین برگزیده