تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۱۵۵۸۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نوزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود

نیم‌نگاهی به آثار تحولات سیاسی و اقتصادی آمریکا بر اقتصاد ایران

می متالز - نوزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران صبح سه‌شنبه 30 دی‌ماه از ساعت 7:00 صبح، به صورت مجازی با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی در پلتفرم‌های مجازی برگزار و به صورت زنده و مستقیم از سایت و اینستاگرام اتاق تهران می‌شود.
نیم‌نگاهی به آثار تحولات سیاسی و اقتصادی آمریکا بر اقتصاد ایران

به گزارش می متالز، نشست دی ماه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در آخرین روز این ماه برگزار می‌شود و طی آن مباحث روز و مهم اقتصادی کشور مورد بررسی و بحث فعالان اقتصادی قرار می‌گیرد. این نشست با سخنرانی پیش از دستور سه تن از اعضای هیات نمایندگان آغاز می‌شود. هاله حامدی‌فر، محمدرضا طلایی و افشین کلاهی سخنرانانی هستند که در حوزه‌های فعالیت خود به بیان مسائل و اخبار مهم روز می‌پردازند.

هم‌چنین مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران، نیز برابر معمول نگاهی تحلیلی به مهمترین وقایع و رویدادهای اقتصادی یک ماه گذشته و چشم‌انداز کوتاه‌مدت اقتصاد و چالش‌های بخش خصوصی خواهد داشت.

در ادامه دستورکار این نشست، مساله تحولات سیاسی و اقتصادی پس از انتقال قدرت در ایالات متحده آمریکا و چشم‌انداز دوره ریاست جمهوری جو بایدن برای ایران، از سوی حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در دولت‌های هفتم و هشتم، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین، بررسی توافق‌نامه تجارت ترجیحی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا از دیگر موضوعات نشست صبح فردا است که حمیدرضا زادبوم، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران به آن خواهد پرداخت. در بخش پایانی این نشست نیز، رسول خلیفه‌سلطان، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد نیز پیرامون قیمت‌گذاری و طرح توسعه و تولید زنجیره فولاد گزارشی ارائه خواهد کرد.

نوزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران صبح فردا سه‌شنبه ۳۰ دی‌ماه از ساعت ۷، از صفحه رسمی اتاق تهران در اینستاگرام و از سایت اتاق تهران به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

عناوین برگزیده