تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۳۸
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۵۶۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

نگاه فولاد مبارکه به توانمندی شرکت های داخلی

می متالز - مهندسی معکوس، بومی سازی های صورت گرفته، تامین فرآورده های نسوز، روغن ها، گریس ها و قطعات یدکی و تجهیزات از طریق تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی گویای تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد است.
نگاه فولاد مبارکه به توانمندی شرکت های داخلی

به گزارش می متالز، دکتر بهرام سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان ضمن بیان این مطلب که صنعت فولاد پیشران صنایع دیگر است گفت: صنعت فولاد، نقش محوری در رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

وی افزود: خوشبختانه اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد کشور اتفاق افتاده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: مهندسی معکوس، بومی سازی های صورت گرفته، تامین فرآورده های نسوز، روغن ها، گریس ها و قطعات یدکی و تجهیزات از طریق تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی گویای تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد است.

وی ادامه داد: در زنجیره تأمین گسترده فولاد مبارکه حدود ۲۸۰۰ تأمین کننده و شرکت خدماتی وجود دارد که با حمایت از تولید داخل و توانمند ساختن شرکت های داخلی، عمده نیاز فولاد مبارکه را تأمین می کنند. بنابراین، فعالیت ما در فولاد مبارکه نیز در همین راستا و بر مبنای بهره وری و همگام با توسعه فولاد کشور است.

حاصل این اقدامات شامل بهره وری و فعالیت اثربخش در بخش فروش و بازاریابی، مسئولیت های اجتماعی، استفاده بهینه از منابع آبی، طرح های توسعه، افزایش ظرفیت، توسعه محصول و تکمیل زنجیره تولید است.

سبحانی تصریح کرد: فولاد مبارکه با این نگاه و رویکرد توانست در ارزیابی ۱۰۰ شرکت برتر، عنوان نخست را در گروه فلزات اساسی کسب کند و به موفقیت های دیگری همانند بزرگترین شرکت بورسی، بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان، بزرگترین تولیدکننده ورق های فولادی در خاورمیانه و شمال آفریقا برسد.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده