تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۹
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۱۵۶۳۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

دو رکورد شرکت فولاد تاراز چهارمحال در دی‌ماه

می متالز - مهندس سعید رشیدی مدیر عامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال از ثبت رکورد مقدار تولید ماهانه و رکورد کیفیت محصولات تولیدی در دی ماه سال ۹۹ خبر داد.
دو رکورد شرکت فولاد تاراز چهارمحال در دی‌ماه

به گزارش می متالز، مدیر عامل شرکت فولاد تاراز از ثبت رکوردهای کمی و کیفی جدید و بی سابقه به میزان ۹۹.۸۶ درصد محصول با کیفیت و فاقد عیب به مقدار ۱۸۵۴۹ تن در دی ماه امسال خبر داد.
مهندس سعید رشیدی عنوان کرد رکورد قبلی این شرکت مربوط به مرداد ۹۹ با کیفیت ۹۹.۸۴ درصد و رکورد قبلی تناژ تولید در آذرماه سال گذشته به مقدار ۱۸۰۲۸تن به ثبت رسیده بود.
وی افزود: این تحول چشمگیر حاصل فعالیتهای متعدد از جمله برنامه ریزی مناسب، رعایت استانداردهای داخلی و بین المللی،انجام صحیح و کنترل فرایندها و دستورالعملهای کاری ،انجام به موقع و صحیح تعمیرات و کاهش توقفات ،انجام فعالیتهای مختلف در زمینه شناسایی عیوب،کنترل مناسب مواد خام ورودی به شرکت وکنترل موثر فرایندها همچنین تعریف پروژه های بهبود در خط تولید و محصول نهایی و افزایش دانش فنی پرسنل خط تولید و کیفیت است .
در ادامه مهندس سعید رشیدی با بیان اینکه این موفقیت در شرایطی بدست آمد که در این ماه تولیدات شرکت با ترکیب ابعادی متنوع انجام گرفته است و همچنین حجم بسیاری از تولیدات این ماه از محصولات با حساسیت کیفیت بالا شامل تولید ورقهای گالوانیزه اسکین شده با کیفیت سطح بسیار خوب برای مصارف رنگی و لوازم خانگی،تولید محصول گالوانیزه با پوشش بالا،تولید گالوانیزه از کلاف اسید شویی و همچنین تولید محصول جدید شرکت به نام گالواتاراز(گالوانیزه TOC) صورت پذیرفت .
در پایان مهندس رشیدی خاطر نشان کرد کسب این موفقیت را مرهون تلاش های دلسوزانه مدیران و کارکنان تمامی واحدها هستیم.
وی بزرگترین محدودیت و چالش شرکت فولاد تاراز در جهت تداوم روند روبه رشد تولید را کمبود کلاف سرد خام به عنوان مواد اولیه عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود که در سایه حق تعالی و با رفع مشکل تامین مـواد اولیه با وجود کارکنان با انگیزه و پرتلاش شرکت، شاهد افزایش تولید و ثبت رکوردهای جدید در آینده ای نزدیک باشیم.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده