تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۶
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۱۵۶۴۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شکوفایی اقتصادی با تقویت زنجیره‌های تولید محقق می‌شود

می متالز - رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شکوفایی اقتصادی با توجه به دانش و ظرفیتی که در کشور وجود دارد و با تقویت زنجیره‌های تولید داخل با سرعت محقق می‌شود و استان مرکزی نمونه بارز یکی از این ظرفیت‌ها است.
شکوفایی اقتصادی با تقویت زنجیره‌های تولید محقق می‌شود

به گزارش می متالز، رضا تقی‌پور در بازدید از شرکت کمباین‌سازی ایران در اراک اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار بالایی در زنجیره صنعت در کشور وجود دارد و با تولیدات هم برای داخلی و هم صادرات با تکمیل نرم‌افزارها و هم‌افزایی و همکاری صنایع داخل افزایش می‌یابد.

وی افزود: شکوفایی اقتصادی با توجه به دانش و ظرفیتی که در کشور وجود دارد با تقویت زنجیره‌های  تولید داخل و با سرعت محقق می‌شود و استان مرکزی نمونه بارز یکی از این ظرفیت‌ها است.

نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اولین سفر رسمی استانی به استان مرکزی با دعوت از سوی مدیران استان صورت گرفت کما اینکه پیشتر سفرهایی نیز به مناطق آزاد توسط اعضای کمیسیون انجام شده است.

احمد رسولی نژاد اظهار کرد: سفرهای استان در بخش‌های مختلف از جمله بازدیدهای میدانی صورت گرفته و در نهایت در نشست‌های ملی مشکلات بررسی و راهکارهای آن ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: مشکلات صنعت و معدن با جدیت دنبال می‌شود و در تلاش هستیم تا با بررسی‌های مختلف مسائل و مشکلات را رفع کنیم.

به گفته وی مشکلات معادن استان نیز در این سفر بررسی خواهد شد.

عناوین برگزیده