تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۵
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۵۶۷۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رشد ۱۶ درصدی فروش و ۱۸۵ درصدی سود شرکت سیمان شاهرود

می متالز - مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود از رشد ۱۶ درصدی فروش و ۱۸۵ درصدی سود این شرکت در نه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
رشد ۱۶ درصدی فروش و ۱۸۵ درصدی سود شرکت سیمان شاهرود

به گزارش می متالز، محمدرضا بازوی مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود در دیدار با امام جمعه این شهرستان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهش تولید» فرصتی برای همگان جهت تلاش مضاعف در مسیر ایجاد جهش در تولید است افزود: این شرکت در همین راستا نسبت به برنامه ریزی جهت تحقق آن اقدام نموده است.
وی با تشریح عملکرد نه ماهه شرکت سیمان شاهرود در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: تولید کلینکر این شرکت از ۸۵۹۸۳۳ تن به ۱۲۰۹۲۴۹ تن با رشد ۴۱ درصدی روبرو شده که خود رکورد جدیدی در سال‌های اخیر شرکت بوده است.
بازوی ادامه داد: فروش مقداری شرکت علی رغم محدود شدن بازار‌های صادراتی به لحاظ وجود بیماری کرونا از ۱۰۲۵۱۲۶ تن به ۱۱۸۵۰۱۱ تن با رشد ۱۶ درصدی رسیده و فروش ریالی شرکت از ۱۷۸۹۲۵۰ میلیون ریال به ۲۹۴۸۱۵۸ میلیون ریال رسیده که ۶۵ درصد افزایش داشته است و سود شرکت از ۳۹۱ میلیارد ریال به ۱۱۱۳ میلیارد ریال رسیده که رشد ۱۸۵ درصدی را شامل می‌شود که در طول مدت شرکت بی سابقه بوده است.
در ادامه امام جمعه شاهرود از عملکرد شرکت سیمان در حوزه‌های اقتصادی با توجه با تحریم‌های نا به حق دشمنان و نیز تمهیداتی که در مقابله با ویروس کرونا به کار برده است تشکر و قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در پایان رهنمود‌های را به مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود برای تلاش مضاعف جهت اجرای کامل رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب ارائه نمود.

عناوین برگزیده