تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۴
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۱۵۶۹۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار البرز:

کارخانه سیمان آبیک به مدار تولید بازگشت

می متالز - استاندار البرز اعلام کرد که با اهتمام مسوولان استان، کارخانه سیمان آبیک پس از رفع موانع تولیدی با سطح اشتغالزایی بالا به مدار تولید بازگشت.
کارخانه سیمان آبیک به مدار تولید بازگشت

به گزارش می متالز، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان آبیک افزود: این واحد جزو اولین کارخانه های سیمان در کشور محسوب می شود که در یک ماه اخیر به دلیل مشکلاتی که در راستای تامین گاز و برق داشت، به مدت ۲ هفته تعطیل  و کارکنان خود را به مرخصی اجباری فرستاد.

وی گفت: در این مدت خط جایگزین در کارخانه برای به روز رسانی خطوط دیگر مورد استفاده قرار می گرفت.

استاندار البرز  با بیان اینکه با همت متخصصان داخلی این مجموعه می تواند روزانه بیش از ۱۶ هزار تن سیمان تولید کند، خاطر نشان کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته در ۲ هفته اخیر مشکلات برق و گاز مجموعه رفع  و جمعه گذشته کارخانه دوباره راه اندازی و اکنون روزانه هشت هزار تن سیمان تولید می شود.

وی گفت: نماینده  مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نظرآباد و مدیرعامل کارخانه در این راستا همراهی و تلاش خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

شهبازی افزود: خوشحالی کارکنان این مجموعه برای راه اندازی دوباره  بسیار انرژی بخش است از این رو همواره با اتحاد و انسجام و یکپارچگی با مجموعه مسوولان استان از جمله در قوای مقننه و قضاییه نسبت به حل مشکلات و موانع تولید اقدام می کنیم.

کارخانه سیمان آبیک در مرز مشترک ۲ استان قزوین و البرز قرار گرفته است و ظرفیت تولید سیمان آن ۱۷ هزارو۵۰۰ تن در روز است.

عناوین برگزیده