تاریخ: ۰۹ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۱۵۷۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مطرح کرد:

معدنی ها در انجام مسئولیت اجتماعی پیشرو هستند

می متالز - عزیزاله عصاری در جلسه هم اندیشی مدیران شرکتهای گروه، بر لزوم جدیت و هماهنگی در انجام مسئولیت های اجتماعی گروه تأکید کرد.
معدنی ها در انجام مسئولیت اجتماعی پیشرو هستند

به گزارش می متالز، صبح روز 4 تیر ماه جاری جلسه ای با حضور مدیران عامل شرکتهای هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با موضوع سیاست و برنامه های این گروه در زمینه انجام مسئولیت اجتماعی برگزار شد.
در این نشست ضمن ارائه گزارش کلی از فعالیت های شرکتها در حوزه مسئولیت اجتماعی، بر لزوم برنامه ریزی، توسعه و هماهنگی این فعالیت ها در سطح شرکتهای گروه به منظور رسیدن به زبان مشترک، نزدیکتر شدن به استانداردهای معتبر علمی، پرهیز از پراکندگی و ایجاد هم افزایی از طریق هدفمندی و یکپارچگی آنها تأکید گردید.
عزیزاله عصاری در این جلسه هم اندیشی خاطرنشان کرد: بنگاه های معدنی در کشور به ویژه شرکتهای گروه توسعه معادن و فلزات فعالیت های وسیع و تاثیرگذاری در زمینه انجام مسئولیت اجتماعی خود در سطح کارکنان، مناطق بومی و مقیاس کشوری داشته اند و گزارش های موجود حاکی از پیشرو بودن این شرکتها و دیدگاه مثبت مدیران در این حوزه است.
در این نشست، مدیران عامل شرکتهای بزرگ معدنی کشور از جمله گل گهر، چادرملو، ارفع، گهرزمین، صبانور و سایر شرکتهای گروه حضور داشته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده