تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۵
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۵۷۵۹۴

پیگیریم تا در سال ۱۴۰۰ قطار به اردبیل برسد‌

می متالز - گروه ‌استان‌ها-نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به جد پیگیر هستیم که در سال ۱۴۰۰ قطار به اردبیل برسد و این راه آهن حتما باید به مغان برسد.
پیگیریم تا در سال ۱۴۰۰ قطار به اردبیل برسد‌

به گزارش می متالز، صدیف بدری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در طول 8 ماه گذشته هر روزی که صحن بود، حتما به تذکر 2 و 3 دقیقه‌ای ثبت‌نام می‌کردم و 12 نطق در مجلس جهت بیان مشکلات مردم انجام داده‌‌ام. 

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های استان، جذب اعتبارات ملی اصلی‌ترین دغدغه‌ام در 8 ماه گذشته بود، افزود: به جد پیگیر هستیم که در سال 1400 قطار به اردبیل برسد و این راه آهن حتما باید به مغان برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راه آهن اردبیل امروز با 70 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از اولویت‌دارترین راه ‌آهن‌های کشور است و راه آهن اردبیل در صورتی موثر واقع خواهد شد که این ریل به مغان و پارس‌آباد نیز برسد.

بدری افزود: در بحث کشت و صنعت مغان اولین اعتراضی که به این واگذاری انجام از طرف بنده بود و با تلاش‌های رئیس قوه قضائیه این حکم باطل شد و برای ادامه روند رفع مشکلات کشت و صنعت نیز پیگیر هستیم.

وی افزود: برای حل مشکلات سبلان پارچه از اداره ورشکستگی دادگستری تهران موضوع را پیگیر بودیم و جلسات متعددی نیز با بانک تجارت انجام شد و در کنار مالک این کارخانه برای ایجاد شغل 10 هزار نفری تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی رایزنی‌هایی که با قرارگاه خاتم الانبیا انجام شد، بیمارستان یک هزار تخت خوابی، تقاطع های غیرهمسطح کلانشهر اردبیل، پسماند شهر اردبیل، احداث 45 کیلومتر از جاده سرچم توسط این قرارگاه در حال انجام است

بدری در پایان از سفر وزرای ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، کار، تعاون و رفاه امر اجتماعی تا پایان سال به اردبیل خبر داد.

عناوین برگزیده