تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۱۷
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۱۵۸۴۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نیمه نخست سال جاری:

"فولاد" ۱۰۰۷ ریال سود تلفیقی محقق کرد/ رشد ۸۲ درصدی

می متالز - فولاد مبارکه با انتشار صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده نیمه نخست سال، ۱۰۰۷ ریال سود برای هرسهم محقق کرده که با رشد ۸۲ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل روبرو شده است.
"فولاد" ۱۰۰۷ ریال سود تلفیقی محقق کرد/ رشد ۸۲ درصدی

به گزارش می متالز، شرکت فولاد مبارکه با سرمایه 20.9 هزار میلیارد تومانی، صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده نیمه نخست سال جاری را منتشر کرد.

براین اساس، "فولاد" در این دوره 1007 ریال سود تلفیقی برای هر سهم محقق کرده که با رشد 82 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل روبرو شده است. درآمدهای عملیاتی نیز بالغ بر 34.6 هزار میلیارد تومان و سود خالص هم 21 هزار میلیارد تومان شناسایی شده که رشد 42 و 82 درصدی را تجربه کرده است.

درآمد حاصل از فروش محصولات در نیمه نخست سال در شرکت اصلی معادل 27.3 هزار میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری درآمد عملیاتی حدودا به 75.6 هزار میلیارد تومان بالغ شود. در این برآورد مقدار فروش حدود 7.6 میلیون تن پیش‌بینی شده است.

درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات نیز بالغ بر 25.3 هزار میلیارد تومان است که نسبت به دوره مشابه سال قبل 52 درصد افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال درآمد حاصل از فروش محصولات در داخل به 61.1 هزار میلیارد تومان بالغ شود. در این برآورد مقدار فروش داخلی 6.3 میلیون تن پیش بینی شده است.

درآمد حاصل از صادرات محصولات نیز معادل 1.9 هزار میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد کاهش یافته و پیش بینی می شود در سال جاری درآمد حاصل از صادرات به 14.5 هزار میلیارد تومان بالغ شود که در این برآورد مقدار فروش صادراتی 1.2 میلیون تن و نرخ تسعیر دلار معادل 24 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده