تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۰
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۱۵۹۲۷۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس هیات مدیره فولاد کویر آران و بیدگل:

مجتمع «فولاد کویر» موفق به دریافت استاندارد بین المللی مدیریت آموزشی شد

می متالز - رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل گفت: این مجتمعصنعتی موفق به دریافت استاندارد بین المللی مدیریت آموزشی شد.
مجتمع «فولاد کویر» موفق به دریافت استاندارد بین المللی مدیریت آموزشی شد

به گزارش می متالز، حمیدرضا خوروش گفت: مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل با تلاش های شایسته تقدیر کارکنان خود موفق به دریافت استاندارد بین المللی مدیریت آموزشی (ISO21001:2018) شد.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: کارکنان آموزش دیده و متخصص، عامل رشد و توسعه سازمان و در افقی فراتر، منشأ نوآوری و ارتقای سطح بهره وری در حوزه صنعت و تولید ملی به شمار می روند، لذا دریافت استاندارد مدیریت آموزش اقدامی در راستای تحقق اهداف بلند مدت مجتمع در توسعه منابع انسانی، به عنوان سرمایه های فکری و ارزش آفرین سازمان است.

خوروش، به نقش اساسی و محوری منابع انسانی در فرآیند رشد، توسعه و پیشبرد اهداف استراتژیک سازمان اشاره کرد و افزود: آموزش کارکنان به عنوان یکی از فرآیندهای بنیادی و اصلی حوزه توسعه منابع انسانی مجتمع فولاد کویر تعریف شده است و استاندارد سازی فرآیندهای آن از اهداف مهم مجتمع به شمار می رود.

وی با بیان اینکه دریافت این استاندارد، نشان از توجه و اهتمام جدی این مجتمع به مساله آموزش و همچنین ارتقای سطح دانش و توان فکری کارکنان است، خاطرنشان کرد: فرآیند ارزیابی و صدور گواهینامه این استاندارد، توسط شرکت DQS آلمان بعنوان یکی از برترین شرکت های بین المللی در حوزه ممیزی و صدور گواهینامه سیستم های مدیریت انجام شده است.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل تصریح کرد: در سال گذشته بالغ بر ۱۰ هزار نفر ساعت آموزش در حوزه های تخصصی، انگیزشی و نگرشی، مسوولیت اجتماعی و ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مجتمع فولاد کویر برگزار شده است.

خوروش، طراحی نرم افزار آموزش توسط کارکنان متخصص مجتمع، تربیت مدرس حرفه ای جهت ارتقا و نشر دانش سازمانی، ارزیابی اثربخشی به شیوه ۳۶۰ درجه و برگزاری دوره های آموزشی مجازی (LMS) را از جمله اقدامات مهم در حوزه آموزش مجتمع فولاد کویر ذکر کرد و گفت: رویکرد این مجتمع، تمرکز بر یادگیری به جای آموزش است و تمامی فرآیند آن از مرحله نیازسنجی تا صدور گواهینامه را در بر می گیرد.

وی با تقدیر از تمامی مدیران و کارکنان مجتمع فولاد کویر، ابراز امیدواری کرد: این مجتمع با تکیه بر توان کارشناسان خبره و متخصصان خود در آینده نه چندان دور در جمع شرکت های برتر کشور در حوزه های مختلف قرار گیرد.

استاندارد ایزو 21001 ابزار مدیریت عمومی برای سازمان‌هایی است که محصولات و خدمات آموزشی به صورت حرفه ای ارائه می‌نمایند و قادر به برآورده نمودن نیازهای فراگیران و سایر ذی‌نفعان هستند و از جمله مزایای پیاده سازی آن می توان به هماهنگی بهتر اهداف و فعالیت‌ها با سیاست ها، افزایش مسوولیت اجتماعی با ارائه آموزش کیفیت فراگیر و عادلانه برای تمامی افراد، ابزارهای ارزیابی و فرآیندهای پایدار برای نشان دادن افزایش اثربخشی و کارایی، افزایش اعتبار سازمان، مشارکت گسترده ذی‌نفعان و برانگیختن تعالی و نوآوری در سازمان اشاره کرد.

عناوین برگزیده