تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۱۵۹۸۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بهره برداری از طرح های عمرانی در شهرک صنعتی خرامه

می متالز - همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر ۵ طرح عمرانی صنعتی در شهرک صنعتی خرامه با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
بهره برداری از طرح های عمرانی در شهرک صنعتی خرامه

Image result for بهره برداری از طرح های عمرانی در شهرک صنعتی خرامه

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طرح شبکه روشنایی برق و طرح تولید بتن آماده با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال ۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

احد فتوحی افزود: عملیات اجرایی طرح‌های شبکه داخلی فاضلاب شهرک صنعتی، ۲ طرح صنعتی در حوزه تولید انواع شوینده‌ها و لباس‌های بیمارستانی با پیش بینی سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر آغاز شد.


وی تصریح کرد: طرح توسعه شبکه روشنایی برق با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده و با بهره برداری از آن تمامی معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی دارای شبکه روشنایی می‌شوند.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طرح شبکه داخلی فاضلاب با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز و در مدت ۱۰ ماه اجرا می‌شود.


فتوحی ادامه داد: در سه سال اخیر با اجرای ۶ طرح زیربنایی، وضعیت زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی به شرایط مطلوبی رسیده است و با اجرای طرح شبکه فاضلاب نیز زیرساخت‌های اولیه تکمیل می‌شود.


وی با بیان اینکه در یک سال اخیر و با جذب ۶۰ سرمایه گذار جدید شاهد جهش جذب سرمایه گذار در این شهرک صنعتی هستیم گفت:امیدواریم با اجرای طرح‌های صنعتی و ساخت وساز واحد‌ها، آن‌ها هرچه سریعتر در مدار تولید قرارگیرند تا اشتغال و توسعه صنعتی شهرستان محقق شود.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این شهرک صنعتی دارای ۹۷ هکتار مساحت است که تاکنون ۷۰ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد که در قالب این قرارداد‌ها ۲۷ هکتار زمین واگذار شده است.

فتوحی افزود: در حال حاضر سه واحد بهره بردار با اشتغال افزون بر ۷۰ نفر مشغول به فعالیت و تولید هستند.


وی تصریح کرد: برای حمایت از سرمایه گذاران مشوق‌های سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کم‌برخوردار شامل پرداخت ۱۰ درصد از حق انتفاع به صورت نقد و پرداخت اقساطی باقی مانده در ۴۸ ماه در نظر گرفته شده است.

عناوین برگزیده