تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۱۶۰۱۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز بیان کرد:

تحریم ها فرصتی برای پتروشیمی تبریز/ صادرات پتروشیمی تبریز به 36 کشور جهان

می متالز - شرکت پتروشیمی تبریز به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع محصولات پلیمر، پلی اتیلن‌ها، پلی استایلن‌ها و ABS است که بازار صادراتی خود را به 36 کشور جهان افزایش داده است.
تحریم ها فرصتی برای پتروشیمی تبریز/ صادرات پتروشیمی تبریز به 36 کشور جهان

به گزارش می متالز، سیاوش درفشی مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز درباره این شرکت اظهار کرد: اجرای طرح مجتمع پتروشیمی تبریز در قانون بودجه سال 1366 کل کشور تصویب و کلیات طرح در بهمن ماه 1367 به تائید هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی رسیده است.

وی ادامه داد: فعالیت های طراحی و مهندسی در نمیه دوم سال 1368 و عملیات نصب در سال 1371 آغاز شد که شرکت پتروشیمی تبریز تولید کننده‌ انواع محصولات پلیمر، پلی اتیلن‌ها، پلی استایلن‌ها و ABS است.

درفشی درباره صادرات و تولید این شرکت تصریح کرد: در سال جهش تولید، پتروشیمی تبریز با افزایش کیفیت محصول ABS و تولید این محصول استراتژیک را به میزان قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته افزایش داده است.

وی افزود: تحریم‌های آمریکا در پتروشیمی تبریز نیز همواره به‌عنوان یک فرصت قلمداد شده است و با استفاده از نیروهای متعهد سعی بر حفظ و ارتقای برند پتروشیمی تبریز و فروش محصولات خود در داخل کشور و بازار صادراتی داریم.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز اضافه کرد: با ارتقاء توان بازاریابی شرکت تعداد مشتریان صادراتی و داخلی و گسترش بازارهای صادراتی در اقصی نقاط جهان به صورتی که هم اکنون پتروشیمی تبریز به ۳۶ کشور جهان صادرات دارد و می توان گفت افزایش میزان فروش صادراتی و داخلی در آشنایی با مشتریان جدید برای ما حفظ جایگاه و موقعیت پتروشیمی تبریز به عنوان یکی از پتروشیمی‌های کشور با قابلیت تنوع تولیدات در مقایسه با سایر رقبا تلاش و فعالیت می‌کنیم.

وی درباره افتخارات این شرکت بیان کرد: در ادامه از این دستاورد‌ها واحد نمونه تحقیق و توسعه را می‌شود نام برد که موفق شدیم در حوزه‌‌ی نفت و گاز سال ۹۵ کسب برترین شرکت شمال غرب کشور، تقدیر به عنوان غرفه برتر دهمین نمایشگاه ایران پلاست و کسب گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان در دومین همایش استانی را کسب کنیم.

درفشی در ادامه گفت: مهم ترین دستاورد این مجتمع را می‌توان بدون آلاینده شناخته شدن این شرکت در سال 99 از طرف معاون‌ محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست دانست که در پی همین واقعه موفق به کسب عنوان صنعت سبز استان شد.

وی درباره نمایشگاه ایران پلاست گفت: امید داریم در نمایشگاه بین المللی ایران‌پلاست در کسب و کار جهانی و اقتصاد کشور برای تمام صنایع کشور به ویژه پتروشیمی تبریز و پتروشیمی‌های کشور مثمرثمر باشد.

درفشی تصریح کرد: هدف حضور ما در چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست ارتباط مستمر با مشتریان و کسب نظر بازخورد آن‌ها است و می توان گفت هدف ما از شرکت در نمایشگاه آشنا شدن با نیازهای مشتریان و بازار جهت ارائه خدمات بهتر و یا تولید گریدهای مورد نیاز یا سفارشی مشتریان است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده