تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۱
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۱۶۰۲۴۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
همزمان با تولد ۶۸ سالگی بهمن افتتاح شد:

مشتریان بهمن موتور مدرن‌ترین مرکز خدمات خودرویی کشور

می متالز - صبح امروز مراسم افتتاح مدرن‌ترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور مشتریان شرکت بهمن موتور همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هشتمین سالگرد تاسیس گروه بهمن برگزار شد.
مشتریان بهمن موتور مدرن‌ترین مرکز خدمات خودرویی کشور

شرکت بهمن موتور+بورس نیوز

به گزارش می متالز، گروه بهمن با شصت و هشت سال سابقه فعالیت در صنعت، با تولید خودرو در سگمنت‌های متفاوت همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان و فراهم آوردن جدیدترین استاندارد‌های خدمات پس از فروش و ارائه قطعات اصل دارد.

این شرکت ضمن تایید دانش فنی و تخصص نیروی انسانی شاغل و استفاده از قطعات اصل در تمامی مراکز مجاز خدمات پس از فروش، حال با انجام اقدامات لازم جهت استانداردسازی و تغییر نحوه و ارتقاء محیط پذیرش و انتظار مشتریان، مجهزترین مرکز خدمات خودرویی نمونه در کشور را افتتاح کرد. در مراسم امروز جمعی از مشتریان شرکت بهمن موتور نیز مشارکت داشتند که از خدمات مرکز مدرن گروه بهمن استفاده می‌کردند.

در این پروژه، فضایی بالغ بر ۱۱۰۰ متر مربع به عنوان سالن پذیرش مطابق با استاندارد‌های جهانی خدمات پس از فروش خودرو و سالن تعمیرگاه ۱۸۰۰ متری با جدیدترین تجهیزات روز دنیا احداث شده که با اتمام فاز دوم این مرکز، ظرفیت پذیرش به ۲۱۸ دستگاه خودرو خواهد رسید.

علاوه بر فضا، این ارتقاء شامل ایجاد استاندارد‌های جدید در عناصر دیداری و فضای پذیرش، ایجاد محیطی آرام و پاکیزه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان محل استقرار و انتظار مشتریان و محیطی امن برای سرگرمی کودکان، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، امکان پذیرایی از مشتریان در کافی شاپ، میز پذیرش استاندارد جدید و... است تا لحظاتی خوش برای مشتریان فراهم شود.

از دیگر موارد این پروژه می‌توان به کاهش زمان انتظار مشتریان از فرآیند پذیرش تا ترخیص خودرو و ایجاد مشاور سرویس برای نخستین بار در حوزه خدمات پس از فروش در کشور اشاره کرد، به گونه‌ای که در زمان نوبت دهی تلفنی یا بر خط (آنلاین) با انتخاب مشاور سرویس مورد نظر، تمامی فرآیند‌ها از پذیرش تا ترخیص توسط فرد مذکور انجام می‌شود و همچنین فضایی جهت مشاهده تمامی مراحل تعمیرات خودرو نیز فراهم شده است.

آموزش فنی پرسنل نمایندگی‌ها و به روز رسانی طراحی داخلی مراکز خدمات پس از فروش بر اساس آخرین استاندارد‌های جهانی از تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور آغاز شده و در آینده شامل تمامی تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر کشور خواهد شد، چرا که ارتقاء زیرساخت‌های اتاق انتظار، محل پذیرایی و پذیرش در ایجاد فضایی دلنشین برای رفاه مشتریان امری ضروری است.

گروه بهمن با تلفیق فضای جدید مراکز خدمات پس از فروش در کنار سرویس نوین نرم افزار موبایل، سرویس در محل و ارائه طرح‌های متنوع خدماتی در طول سال، سعی بر ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و مورد انتظار مشتریان در سراسر کشور دارد.

گفتنی است، بهمن موتور در ارزیابی شرکت بازرسی و استاندارد کشور (ISQI) مربوط به سال ۹۸، در حوزه خدمات فروش مقام نخست و خدمات پس از فروش مقام دوم را اخذ کرد که در این بین تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور موفق به کسب رتبه یک شد.

این شرکت با تبیین اقدامات لازم، تعداد ستاره‌های کیفی محصولات خود را افزایش داده و با انجام این پروژه نیز سعی بر افزایش سطح رضایت مشتریان و ارتقاء جایگاه خود در ارزیابی‌های آینده را دارد.

عناوین برگزیده