تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۴
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۱۶۰۴۵۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ملی مس صنعت سبز در کشور

می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۹۸ و ۹۹ با بهره‌برداری از کارخانه اسید سولفوریک سرچشمه و خاتون آباد و ارتقای تکنولوژی و افزایش ظرفیت کارخانه ذوب خاتون آباد به ۱۲۰ هزار تن، در سال رسما به یک صنعت سبز در کشور تبدیل شد.
عناوین برگزیده