تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۹
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۱۶۰۷۲۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مسوولان استان بوشهر از صادرات و انتقال سیمان جلوگیری کنند

می متالز - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تأکید بر حل مشکلات تامین سیمان در استان بوشهر گفت: مسوولان استان بوشهر باید با پایش و نظارت مستمر در مبادی و گلوگاه‌ها، از صادرات و انتقال سیمان از استان جلوگیری کنند.
مسوولان استان بوشهر از صادرات و انتقال سیمان جلوگیری کنند

به گزارش می متالز، عبدالکریم جمیری در نشست بررسی مشکلات سیمان در استان بوشهر حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم را در اولویت برنامه مسوولان دانست و اظهار داشت: مسوولان باید در تحقق خواسته‌های مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با قدردانی از حضور حماسی مردم در مراسم 22 بهمن افزود: مردم در هر لحظه‌ای که انقلاب نیاز به حضورشان در صحنه باشد با اقتدار حاضر می‌شوند که نشان از ولایت‌مداری و انقلابی، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی، یکی از مشکلات مهم مردم استان بوشهر را سیمان دانست و با اشاره به فعال بودن سه کارخانه سیمان در استان بوشهر تصریح کرد: با وجودی که از صادرات سیمان استان بوشهر جلوگیری شده ولی کمبود سیمان مهم‌ترین گلایه مردم شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، بخشی از مشکلات تولید سیمان در استان را به سبب کمبود برق و استفاده از مازوت و گازوئیل دانست و افزود: کمبود سوخت در فعالیت کارخانه‌های سیمان و کاهش میزان تولید و افزایش قیمت‌ها اثرگذار بوده است.

جمیری با اشاره به لزوم تأمین نیاز مردم استان و جلوگیری از افزایش قیمت سیمان در بازار اذعان کرد: متأسفانه نظارت جدی در توزیع سیمان در استان صورت نمی‌گیرد و براساس گزارش‌های مردمی سیمان تولیدی بوشهر به خارج از استان منتقل می‌شود و این در حالی است که بر اساس برخی گزارش‌ها کلینکر از استان خارج و در نقطه‌ای دیگری تبدیل به سیمان می‌شود.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جلوگیری از صادرات سیمان خاطر نشان کرد: تا زمانی که نیاز مردم استان بوشهر به طور کامل تأمین نشود مسوولان باید با پایش و نظارت مستمر در مبادی و گلوگاه‌ها، از صادرات و انتقال سیمان از استان جلوگیری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، با تاکید بر توجه مسوولان سازمان صمت بر تامین سیمان مورد نیاز مردم گفت: از مسوولان سازمان صمت استان خواسته شده با نظارت جدی بر توزیع، با احتکار کنندگان سیمان برخورد شود، برای مردم قابل قبول نیست وقتی وعده‌ای داده می‌شود، نتیجه آن در سطح بازار احساس نشود.

عناوین برگزیده