تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۴
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۱۶۱۰۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ویس کرمی:

لایحه بازگشتی بودجه تغییرات چندانی نداشته است/ تأکید مجلس بر قطع دست رانت خواران و توجه به معیشت مردم

به گزارش می متالز، عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه متأسفانه لایحه بودجه تغییرات چندانی نداشته است، گفت: توجه به چرخه تولید و قطع دست رانت خوران از اصولی است که مجلس از آن کوتاه نخواهد آمد.
لایحه بازگشتی بودجه تغییرات چندانی نداشته است/ تأکید مجلس بر قطع دست رانت خواران و توجه به معیشت مردم

مهرداد ویس کرمی

به گزارش می متالز، مهرداد ویس کرمی با اشاره به بازگشت لایحه بودجه از جانب دولت به مجلس، اظهار کرد: تأکید اکثریت نمایندگان مجلس بر این است که لایحه بودجه باید بر اساس احکام کلی که مورد قبول و تصویب مجلس است، تنظیم شود که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد لایحه بودجه بازگشتی از دولت، تغییرات محسوسی با لایحه اولیه نداشته است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا مجلس بر نظر خود اصرار می‌ورزد، افزود: مجلس توجه به اقشار محروم، کاهش فاصله طبقاتی، رفع تبعیض از بودجه و حمایت از معیشت مردم را از اصول اصلی خود برای اصلاح لایحه 1400 می‌داند.

وی همچنین توجه به چرخه تولید و قطع دست رانت خوران از ارز  دولتی را از دیگر اصول مجلس برای اصلاح لایحه 1400 برشمرد و گفت:احساس می شود دولت در این مدت اصلاح جدی روی لایحه بودجه انجام نداده و موارد مد نظر نمایندگان مجلس در لایحه بازگشتی اصلاح نشده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس در این فرصت باقی مانده تلاش خواهد کرد که موارد مذکور را در لایحه بودجه لحاظ کند.

عناوین برگزیده