تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۱۶۱۱۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رایتل منتظر تایید شستا برای پذیرش در بورس و عرضه اولیه

می متالز - مدیرعامل رایتل ضمن اعلام برنامه‌ها از ارائه صورت‌های مالی۱۰ ماهه خبر داد تا با تایید شستا در مورد ورود به بورس و عرضه اولیه پایان سال تعیین تکلیف شود.
رایتل منتظر تایید شستا برای پذیرش در بورس و عرضه اولیه

به گزارش می متالز، یاسر رضاخواه با بیان اینکه رایتل از سه سال گذشته برای ورود به بازار سرمایه برنامه‌ریزی کرده بود اما به دلیل اینکه سودآور نبود تحقق این مهم به تعویق می افتاد به نود اقتصادی گفت: با تاکید دولت به عرضه تمام شرکت‌های دولتی در بورس و با توجه به اینکه در سال ۹۸ رایتل به سودآوری رسید، برنامه بسیار فشرده‌ای انجام و اکنون رایتل در آخرین مرحله عرضه در بازار سرمایه قرار دارد.

وی افزود: برنامه‌های ادغام شرکت‌ها و ارایه صورت‌های مالی تجمیعی انجام و در آخرین قدم صورت‌های مالی ۱۰ ماهه تقدیم حسابرس مجموعه شد که با تایید شستا در چند روز آینده عملاً کلیه اقدامات برای ورود رایتل به بازار سرمایه صورت گرفته تا در اولین جلسه هیات پذیرش بورس، رایتل تعیین تکلیف شود. امید می رود این مهم تا پایان سال انجام شود.

رضا خواه ادامه داد: رایتل برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای بلندمدت (۳ تا ۴ سال) برای توسعه شبکه دارد. اولین و بزرگترین برنامه، تکمیل پوشش شبکه و دومین، ارتقای شبکه به نسل پنجم است. پیشگامی در نسل پنجم در دستور کار قرار دارد تا بهره لازم برای افزایش تعداد مشترکین و گرفتن سهم از بازار مناسب را پیدا کند.

عناوین برگزیده