تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۱۶۱۴۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
در دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج فولاد مبارکه با مدیر روابط عمومی مطرح شد؛

اتحاد و همدلی نهادها عامل عبور از شرایط سخت

می متالز - سرهنگ اکبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه و جمعی از فرماندهان بسیج پایگاه های نواحی این شرکت، روز سه شنبه 28 بهمن ماه ضمن دیدار با هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در خصوص دستاوردها و راهبردهای بسیج شرکت، گفتگو و تبادل نظر نمودند.
اتحاد و همدلی نهادها عامل عبور از شرایط سخت

به گزارش می متالز، در جریان این دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: بدون شک مدیریت شرکت و به طور مشخص روابط عمومی در راستای تقویت فعالیت های بسیج که به واقع منافع ملی را دربر دارد همواره در کنار بسیج خواهد بود و از آن حمایت بیشتری خواهد داشت.

هادی نباتی نژاد از عضویت حداکثری کارکنان این شرکت در پایگاه های بسیج نواحی شرکت به عنوان یکی از نقاط قوت این حوزه یاد و تصریح کرد: با توجه به ماموریت بسیج که امام (ره) تدوین نمودند، باید با اتحاد و همدلی همه نهادها در همه حوزه ها تلاش کنیم که کشور از این شرایط سخت اقتصادی به سلامت عبور کند.

وی با تاکید بر ظرفیت های بسیج تصریح کرد: امروز دشمن با روش های نوین سعی در وارد آوردن ضربه به کشور است از این رو بسیج با عنایت به ظرفیت های خود باید در حوزه های اقتصادی، تولید، فرهنگی، دفاعی، امنیتی و سایبری تلاش حداکثری خود را برای دفاع از کشور به کار گیرد و به خاطر داشته باشد مدیریت شرکت همواره در کنار آنان خواهد بود.

در این دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه و سایر فرماندهان پایگاه های بسیج نواحی ضمن تبریک انتصاب مدیر روابط عمومی در خصوص عملکرد و اقدامات حوزه و پایگاه های بسیج نواحی و نقش آفرینی آن ها در شرکت و جامعه توضیحاتی ارائه کردند.

عناوین برگزیده