تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۶
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۱۶۱۶۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خاندوزی مطرح کرد:

ضرورت توجه اعضای کمیسیون تلفیق به کاهش تورم‌زایی و بیمه فراگیر در بودجه ۱۴۰۰

می متالز - نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس توجه به بیمه فراگیر، کاهش تورم‌زایی و استقراض دولت را جز اولویت‌های مهمی دانست که اعضای کمیسیون تلفیق باید در لایحه بودجه مورد توجه قرار دهند.
ضرورت توجه اعضای کمیسیون تلفیق به کاهش تورم‌زایی و بیمه فراگیر در بودجه ۱۴۰۰

سید احسان خاندوزی

به گزارش می متالز، سید احسان خاندوزی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تلاش‌های اعضای کمیسیون تلفیق در حال حاضر هم قابل استفاده در اصلاحیه بودجه است.

وی ادامه داد: اینکه مجلس دولت را وادار به اصلاح بودجه کرد به معنای عقب نشینی دولت بود و مجلس باید موارد مهم و اولویت‌داری مانند توجه به صندوق‌های بازنشستگی و حقوق و دستمزد را مورد توجه قرار دهد و نمایندگان در این رابطه به وفاق برسند تا امواج عوام‌فریبی و کوته‌نگری مجلس را دچار چالش نکند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه خواستار اصلاح تبصره 14 شد و گفت: باید موارد مهم را در اصلاحیه پیش‌بینی و ایرادات را رفع کنیم و همچنین تلاش کرد سرجمع کسری بودجه، تورم‌زایی و همچنین استقراض دولت کاهش یابد.

وی توجه به بیمه فراگیر را جزو اولویت‌های مهم در اصلاحیه بودجه دانست و تصریح کرد: بسیاری از مردم تحت پوشش بیمه نیستند و مجلس باید اقدامات و کارهای اساسی مانند بیمه فراگیر را در بودجه مورد توجه قرار دهد.

عناوین برگزیده