به گزارش می متالز، وی در تشریح ضرورت ارائه روشهای نوین و کارآمد فروش بیمه در این صنعت گفت: مدیران و موسسان بیمه باران از ابتدای تاسیس شرکت میدانستند که با اتکا به روشهای قدیمی فروش بیمه نمیتوان دریچهای به سوی نوآوری و افزایش فروش داشت. از سوی دیگر، با توجه به اینکه بیمه باران یک شرکت تخصصی در حوزه بیمه زندگی است، باید رویکردی انحصاری در فروش در پیش بگیرد و از روشهای مبتکرانه برای معرفی و فروش محصولات استفاده کند.
هادی، فعالیت تخصصی بیمه باران در حوزه بیمههای زندگی را از مهمترین نقاط قوت این شرکت دانست و گفت: فعالیت ما به عنوان یک شرکت تخصصی میتواند این امکان را بهوجود بیاورد که نسبت به خلأهای این حوزه هوشمندانهتر عمل کنیم و کاستیها را با نوآوری و خلاقیت در محصولات پوشش دهیم. خوشبختانه استقبال خوبی که از محصولات بیمه باران شد، نشاندهنده این بود که این بازار تا چه اندازه در کشور بکر است و میتواند عرصه خوبی برای توسعه باشد. مدیرعامل بیمه باران، تعهد به گزارشدهی مستمر و شفاف را یکی از اصول اولیه فعالیتهای این شرکت بیمهای دانست و افزود: همه ما پس از سالها فعالیت در صنعت بیمه کمابیش با مشکلات و چالشهای این حوزه آشنا هستیم. از اینرو تصمیم گرفتیم از بدو فعالیت بیمه باران بر استمرار در گزارشدهی مستمر و منظم استوار باشیم و شفافیت را به یکی از محورهای اساسی فعالیتها تبدیل کنیم؛ زیرا گزارشگیری حقمسلم مشتری است و میتواند سبب تمایز ما از سایر شرکتها باشد. ضمن اینکه در تلاش هستیم فواصل میان گزارشدهیها کوتاهتر هم شود.
وی ضمن برشمردن مزیتهای رقابتی بیمه باران در این صنعت گفت: بیمه باران از همان ابتدا با ارائه سه سبد سرمایهگذاری، به مشتری چشمانداز روشنی از آتیه سرمایهگذاریاش نشان میدهد و شاخصی برای توقع و انتظار او در نظر میگیرد. هادی در این نشست از تداوم ارائه طرحهای تازه در سال آینده خبر داد و افزود: با مساعدت بیمه مرکزی، توانستیم مجوزهای لازم را برای ارائه طرح بیمهنامه مستمری در سال آینده کسب کنیم. این مستمری در دو شکل بلافاصله و بافاصله ارائه خواهد شد؛ به این صورت که بیمهگذار میتواند با پرداخت حق بیمه پس از مدت کوتاهی از دریافت مستمری بهره بگیرد؛ ارائه این طرح میتواند در نهایت به توسعه بازار بیمههای زندگی هم کمک کند.