تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۹
بازدید: ۵۹
کد خبر: ۱۶۳۱۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
محمدیاری مطرح کرد:

بررسی توسعه صنایع و ‌معادن تالش در جلسه ای با وزیر صمت/حضور در رژه موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن

می متالز - نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: در دیدار با رزم حسینی، درباره مطالعات انجام شده در جهت توسعه صنایع و‌ معادن در حوزه انتخابیه بحث و گفتگو شد.
بررسی توسعه صنایع و ‌معادن تالش در جلسه ای با وزیر صمت/حضور در رژه موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن

حسن محمد یاری

به گزارش می متالز، حسن محمدیاری با تشریح و بررسی مسائل حوزه انتخابیه و بازدیدهای انجام شده، گفت:با "رزم حسینی" وزیر صنعت،معدن و تجارت دیدار و گفتگویی داشته و در این دیدار، درباره  مطالعات انجام شده در جهت توسعه صنایع و‌ معادن در حوزه انتخابیه بنده با این مقام مسئول به گفتگو پرداختیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حضور در مراسم رژه موتوری و خودرویی شهرستان تالش، ادامه داد: به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسم رژه موتوری و خودرویی شرکت کردیم.

نماینده مردم  تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این مراسم که از چهار راه سپاه تا مزار شهدای شهرستان تالش برگزار شد، "نورزاد" امام جمعه، "عزیزی "فرمانده سپاه، "شاهکویی" فرماندار و "جمالدار" فرمانده نیروی انتظامی حضور داشتند.

 

دیدار نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تالش

محمدیاری در ادامه افزود: پس از حضور در مراسم رژه موتوری و خودرویی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه، با سرهنگ حسین جمالدار فرماندهی انتظامی شهرستان تالش دیدار و به منظور همفکری جهت پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی در سطح حوزه انتخابیه با وی به گفتگو پرداختیم.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به بازدیداز یک واحد تولیدی در بخش اسالم،مطرح کرد: به اتفاق هیئت همراه با حضور در ناحیه صنعتی خاله سرای ۵۷، از واحد تولید محصولات پلاستیکی بازدید بعمل آمد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به دیدار با مدیر شعب بانک کشاورزی استان گیلان و مدیرکل هواشناسی استان گیلان،تاکید کرد: در دیدار روز پنج شنبه ( ۲۳ بهمن ماه) با رضا نوری مدیر شعب بانک استان کشاورزی گیلان در خصوص ارائه تسهیلات به کشاورزان حوزه انتخابیه بحث و تبادل نظر انجام شد،همچنین  با "محمد دادرس "مدیرکل هواشناسی استان گیلان دیدار و گفتگویی انجام شد.

عناوین برگزیده