تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۶
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۱۶۳۱۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فیروزی مطرح کرد:

پیگیری جهت اجرایی شدن سرمایه گذاری سازمان ایمیدرو در پروژه راه آهن شیراز - فسا

می متالز - نماینده مردم فسا در مجلس خواستار پیگیری جهت اجرایی شدن سرمایه گذاری سازمان ایمیدرو در پروژه راه آهن شیراز - فسا شد.
پیگیری جهت اجرایی شدن سرمایه گذاری سازمان ایمیدرو در پروژه راه آهن شیراز - فسا

حجت الله فیروزی

به گزارش می متالز، حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار  با تعدادی از مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: در این دیدار به جهت از سرگیری برخی پروژه های شهرستان فسا و رایزنی در حوزه تامین منابع کافی جهت احداث و تکمیل پروژه‌های مذکور در راستای مکاتبات قبلی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در پایان تصمیماتی جهت پیگیری و رفع موانع موجود اتخاذ گردید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این دیدار بر لزوم  پیگیری جهت اجرایی شدن سرمایه گذاری سازمان ایمیدرو در پروژه راه آهن شیراز - فسا و سرعت بخشیدن در جهت اجرایی شدن پروژه تاکید شد.

وی افزود: همچنین مقرر شد پیگیری ارائه پیشنهاد سرمایه گذار بخش خصوصی جهت مشارکت با قرارگاه خاتم الانبیا در مکان فعلی سایت پتروشیمی و توافق برای ایجاد واحد‌های صنعتی جدید صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص  پیگیری احداث پتروشیمی در مکان جدید مورد توافق و پیگیری روند اداری سرمایه گذاری سازمان ایمیدرو در راه آهن شیراز - گل‌گهر و آنتنی شهرستان فسا، داراب و زادمحمود نیز تصمیمات لازم اتخاذ شد.

عناوین برگزیده