تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۱۶۳۳۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واحد تولیدی گرانول با حضور وزیر صمت در میبد یزد افتتاح شد

می متالز - یک واحد تولیدی گرانول روز شنبه در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان میبد یزد افتتاح شد.
واحد تولیدی گرانول با حضور وزیر صمت در میبد یزد افتتاح شد

به گزارش می متالز، در این واحد تولیدی که در زمینی به وسعت ۴۰ هکتار راه اندازی شده انواع لعاب کاشی و سرامیک، گلوله های سرامیکی، مواد اولیه کاشی و سرامیک و پودر فلدسپات تولید می شود.

مجموع تولیدات این کارخانه، سالانه به ۳۵۰ هزار تن می رسد و در فاز اول آن برای ۱۹۰ نفر اشتغالزایی شده است.

این واحد با سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد ریال راه اندازی شده و در حال حاضر با ظرفیت روزانه ۸۰۰ تن گرانول (مواد اولیه کاشی و سرامیک) برای تولید کاشی کف و دیوار، فعال شده است.

واحد مورد اشاره در آینده نزدیک پس از تکمیل تجهیزات و انجام تست سرد به ظرفیت ۳ هزار تن در روز خواهد رسید و با توسعه این واحد گامی موثر در پایداری و توسعه صنایع کاشی و سرامیک برای دستیابی به بازارهای صادراتی برداشته خواهد شد.

رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت را در این مراسم استاندار یزد و معاون وی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد و جمعی از مسئولان استان همراهی کردند.

میبد در ۵۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

 علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور افتتاح چهار طرح صنعتی و معدنی روز شنبه وارد شهر یزد شد.

افتتاح معدن سرب و روی تاجکوه شهرستان بافق و طرح توسعه سرب و روی مهدی آباد، بازدید از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان و واحد گندله سازی این شرکت، بازدید از سنگ آهن مرکزی ایران - بافق و صنایع جوار معدنی، شرکت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و دیدار با  نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از دیگر برنامه‌های این سفر است.

عناوین برگزیده