تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۳۷
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۱۶۳۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان سپاهان به عنوان واحد نمونه صنعتی استان انتخاب شد

می متالز - شرکت سیمان سپاهان به عنوان واحد نمونه صنعتی استان انتخاب شد و از آقای مهندس اسعدی به عنوان مدیر نمونه صنعتی تقدیر بعمل آمد.
شرکت سیمان سپاهان به عنوان واحد نمونه صنعتی استان انتخاب شد

به گزارش می متالز، همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) آیین تجلیل از واحد های صنعتی نمونه استان اصفهان درسالن نگین سپاهانشهر برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور استاندار اصفهان،معاون وزیر صنعت معدن تجارت ،چند نفر از نماینده گان مجلس و مسوولین استانی برگزار گردید از سیمان سپاهان به عنوان واحد صنعتی نمونه و از مدیر عامل این شرکت آقای مهندس اسعدی به عنوان مدیر نمونه صنعتی استان تجلیل به عمل آمد.

بیست و سومین همایش روز ملی صنعت و معدن و مراسم تقدیر از واحد های نمونه استان اصفهان با حضور دکتر صادق نجفی، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، اسرافیل احمدیه، رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان، عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت معدن و تجارت ایران و اتاق بازرگانی اصفهان، نمایندگان مردم اصفهان و فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ، و جمعی از فعالان عرصه صنعت برگزار گردید و از شرکت سیمان سپاهان به عنوان واحد نمونه صنعتی استان اصفهان تقدیر شد.

عناوین برگزیده