تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۵۰
بازدید: ۵۸۶
کد خبر: ۱۶۷۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان سفید استهبان، واحد نمونه صنعتی استان فارس درسال ۱۳۹۷

می متالز - شرکت سیمان سفید استهبان به عنوان واحد نمونه صنعتی استان فارس درسال ۱۳۹۷ انتخاب شد.
سیمان سفید استهبان، واحد نمونه صنعتی استان فارس درسال ۱۳۹۷

به گزارش می متالز، در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن، که با حضور آقایان محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت و معدن، و تبادار استاندار فارس و جمعی از مسوولان استانی برگزار گردید، کارخانه سیمان سفید استهبان به عنوان واحد نمونه صنعتی در سال ۱۳۹۷ در فارس برگزیده شد و لوح تقدیر و تندیس افتخار این مراسم را از آن خود کرد.

مدیرعامل سیمان سفید استهبان در بیان علت این موفقیت اظهار داشت: نتیجه تولید محصول با کیفیت، بررسی بازارهای منطقه، نیازسنجی و اقدامات انجام شده توسط تیم متعهد و با انگیزه و مدیران کارآمد مجموعه سیمان سفید استهبان، دستیابی به افتخارات امروز است. بهره مندی مجموعه سیمان سفید استهبان از حضور سرمایه گذاران جدید با تسلط کامل به صنعت سیمان و شناخت بازارهای صادراتی از جمله دلایلی است که تاثیر مستقیم بر درخشش امروز کارخانه سیمان سفید استهبان داشته است.

مهرزاد پورکریم، ضمن اشاره به وضعیت تولید و رکود برخی واحدهای صنعتی ، یکی از راه های خروج از رکود و رسیدن به رونق در حوزه های تولید و صنعت را تمرکز بر صادرات عنوان کردند.

مهرزاد پورکریم، با اعلام اینکه مجموعه سیمان سفید استهبان از جمله مجموعه هایی است که همزمان موفق به اخذ ۸ استاندارد بین المللی شده است، می گوید: تولید سیمان فوق سفید برای اولین بار در ایران توسط این مجموعه صورت گرفته و وارد بازار شده است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی سهم بسزایی در اشتغالزایی استان فارس داشته است به وجود نیروی کار متعهد در این واحد اشاره می کند و می گوید: یکی از افتخارات کارخانه سیمان سفید استهبان استفاده حداکثری از نیروهای بومی است.

برخورداری از مواد اولیه مرغوب، ماشین آلات پیشرفته تولید و آزمایشگاه های مجهز و بروز و همچنین پرسنل مجرب و توجه ویژه به نیازهای مشتری باعث شده محصولات تولیدی سیمان استهبان در منطقه کم نظیر باشد.

عناوین برگزیده