تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۸
بازدید: ۱۱۱۶
کد خبر: ۲۰۱۵۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت سیمان استهبان برگزار شد

‌می‌متالز - حسین غلام زاده طی حکمی از سوی هیات مدیره شرکت، به عنوان مدیر عامل شرکت سیمان استهبان منصوب گردید.

به گزارش می‌متالز، در نشست تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت سیمان استهبان که با حضور مسوولین واحد‌های این مجموعه بزرگ تولیدی صنعتی برگزار شد، ابراهیم غلام زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت، طی حکمی حسین غلام زاده را به عنوان مدیر عامل مجموعه، معرفی نمود.

وی دانش آموخته‌ی رشته علوم سیاسی بوده و قریب به ۲۶ سال فعالیت موثر مدیریتی در حوزه مسکن و صنعت سیمان را در کارنامه کاری خود دارد.

ایشان از مدیران مجرب و با سابقه بوده که پیش از این در پست‌هایی مانند رئیس هیئت مدیره شرکت حمل و نقل پارس ترابر، مدیر اداری شرکت سیمان لامرد، مشاور اجرایی مدیر عامل در شرکت سیمان لامرد، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ریاست ستاد تامین مسکن شهرستان لامرد، ایفای نقش نموده است.

ابراهیم غلام زاده، در این آیین بیان داشت: در روز‌های اخیر، در پی ۲ ماه تعطیلی بسیاری از کارخانجات، بدلیل مشکلات قطع گاز و تامین مازوت، کشور با کمبود سیمان مواجه شده که در ماه‌های آینده مجدداً تولید به حالت اولیه بازگشته، بازار اشباع گردیده و تولید کماکان، بیش از مصرف خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در روز‌های آتی و در سالی که پیش رو داریم می‌بایست شرکت سیمان استهبان را به مجتمع صنعتی سیمان استهبان که توانمند در تولید سیمان، آهک، کربنات کلسیم، ملات خشک و فرآورده‌های بتنی باشد تبدیل کرده و این امر در زمره اولویت‌های کاری ما در سال آینده خواهد بود.

وی یاد آور شد: در سال ۱۴۰۰، صنعت، با چالش‌های فراوانی روبروست، افزایش ۳ برابری قیمت گاز از یک سو که منجر به افزایش قیمت سیمان و بتن خواهد شد و افزایش مالیات از سوی دیگر، صنعت کشور و به خصوص صنعت سیمان را در تنگنا قرار خواهد داد.

ابراهیم غلام زاده، در ادامه افزود: کار علمی و تحقیقاتی جایگاه ویژه‌ای در مجموعه داشته و بسیار حائز اهمیت است. در خصوص بحث تنظیم مواد چه در بخش پخت در پروسه تولید کلینکر و چه در پروسه افزودنی به کلینکر و تولید سیمان، نیاز به دانش نوین و کار تحقیقاتی می‌باشد.

وی ضمن اشاره به بکارگیری نیرو‌های متخصص و با انگیزه، به عنوان سرمایه‌های سازمان، اظهار کرد: در موقعیت خطیر کنونی بدلیل فشار‌های ناشی از تحریم و بیماری کرونا، هدف صیانت از تولید و اشتغال است، لذا با برنامه ریزی بهینه تولید، رسیدن به ظرفیت ایده آل، فروش مناسب ضمن رعایت حقوق مصرف کنندگان و رعایت اصل مشتری مداری، میتوان افق روشنی برای سیمان استهبان پیش بینی کرد و امید است حضور شما در این مسوولیت، به عنوانی مدیری امین، معتمد، سخت کوش و پرتلاش با کوله بار گرانی از تجربه، نوید بخش روز‌هایی پربار برای مجموعه سیمان استهبان باشد.

در ادامه مراسم، حسین غلام زاده، مدیر عامل شرکت، بیان کرد: شرکت سیمان استهبان برای سال آینده، برنامه‌هایی پیش بینی نموده تا با تلاش، همکاری، همدلی و هم افزایی تمامی مدیران و کارکنان خود، منجر به سربلندی شرکت گردد، مشکلات و موانع موجود می‌بایست با برنامه ریزی مناسب و تلاش مضاعف تمامی همکاران مرتفع شده و پایان سال خوبی برای مجموعه، رقم خورد.

وی در ادامه اظهار کرد: مدیریت عرصه خدمت و امانت داری است، تلاش می‌کنیم راهی را که شروع کرده ایم و امانتی که تحویل گرفته ایم، با قدرت و همت مضاعف، خلق فرصت نموده و تهدیدات و مشکلات فراروی تولید را از سر راه برداشته و سال ۱۴۰۰ سال شکوفایی صنعت سیمان استهبان باشد، این مهم با تلاشی هوشمندانه و برنامه ریزی شده و پشتکار کارکنان خدوم و مدیران شایسته مجموعه سیمان استهبان قطعاً منجر به کاهش هزینه‌های غیرضروری و افزایش تولید سیمان با کیفیت می‌گردد.

حسین غلام زاده افزود: در پایان از حسن نظر و اعتماد ریاست محترم هیئت مدیره شرکت نسبت به بنده و تمامی مدیران محترم صنعت سیمان استهبان تقدیر و تشکر می‌نمایم و با توکل بر خداوند متعال تلاش می‌نمائیم تا به اعتماد این عزیزان پاسخ شایسته و در خور شان دهیم.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده