تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۷
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۲۰۲۴۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

صنعت سیمان نیازمند نگاه دلسوزانه

‌می‌متالز - مراسم تقدیر از صنعتگران سیمان و همچنین آیین تکریم یاد و خاطره زنده یاد منوچهر سالور برگزار شد در این مراسم عزت الله تالار پشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نگاه دلسوزانه را لازمه رقابت این صنعت با کشور‌های خارجی دانست.

به گزارش می‌متالز، آیین تکریم یاد و خاطره زنده یاد منوچهر سالور پدر صنعت سیمان توسط شرکت سیمان تامین در سالن اجتماعات مجموعه تلاش برگزار شد این مراسم با حضور عزت الله اکبری تالار پشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، رضا جمارانیان مدیر عامل هلدینگ سیمان تامین (سیتا)، حمیدرضا هوشیاری مدیر عامل هلدینگ فارس و خوزستان، عبدالرضا شیخان دبیر انجمن تولیدکنندگان سیمان و جمعی از مدیرعاملان شرکت‌های تابعه سیمان تامین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا هوشیاری بر روی سن حضور پیدا کرد، سپس مهندس مجید وفاپور معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی شرکت سیمان تامین پشت تیریبون قرارگرفت و برای شرکت کنندگان این مراسم سخرانی کرد. در ادامه مراسم دوستان و همکاران منوچهر سالور هر یک با رفتن روی سن یاد آن مرحوم را زنده نگه داشتند.

در ادامه مراسم رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پشت تریبون قرار گرفت و اظهار کرد: در راستای سخنان مقام معظم رهبری بنده یک توصیه‌ای به صنعت گران دارم و آن توجه بر ساخت داخل است، بحث بعدی درباره صادرات است، که نکته‌ای بسیار مهم است، وقتی تولید توسط شما صنعتگران شکل می‌گیرد باید به بحث صادرات نیز توجه شود، ایران از لحاظ جغرافیایی در موقعیتی استثنایی قرار گرفته است به همین علت باید کشور ما صادرات محور باشد.


وی ادامه داد: برای صنعت سیمان نیاز است که رقابت را سرلوحه کار قرار دهیم که لازمه کار این است که تولیدکنندگان و پیشکسوتان دلسوزانه به این صنعت نگاه کنند تا بتوانیم همگام با رقبای خارجی رقابت کنیم تا فاصله اقتصادی بین ایران و غرب که عامل آن امریکا است را به کمترین حد ممکن برسانیم.

در ادامه مراسم از نفرات برتر صنعت سیمان در واحد‌های مختلف تقدیر به عمل آمد و سپس به مدیرعاملان شرکت‌های سیمانی زیر مجموعه هلدینگ سیمان تامین لوح تقدیر اهدا شد.


در پایان مراسم، از کتاب زندگینامه مرحوم مهندس منوچهر سالور با عنوام «مهندس مسلمان» با حضور نفرات ذکر شده رونمایی شد.

صنعت سیمان نیازمند نگاه دلسوزانه

صنعت سیمان نیازمند نگاه دلسوزانه

صنعت سیمان نیازمند نگاه دلسوزانه

منبع: گسترش نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده