تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۸
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۲۰۱۷۷۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار خلخال:

ورود سرمایه‌گذار جدید به احداث کارخانه سیمان خلخال

می متالز - فرماندار خلخال از حل مشکلات مرتبط با احداث کارخانه سیمان و ورود مشارکتی سرمایه گذار جدید و پر قدرت به ساخت این کارخانه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، فریدون بابایی در کنفرانس خبری که در فرمانداری خلخال برگزار شد، گفت: طی ده روز اخیر، بنا بر حکم دیوان عالی کشور، بانک مرکزی و بانک ملی موظف شده‌اند که خسارت پیمانکار را پرداخت کنند و سرمایه گذار هم احداث کارخانه را پیش ببرد.

وی افزود: آخرین تصمیمی که در این جلسه اتخاذ شد، از سرمایه گذاران قبلی این کارخانه درخواست شده است که کار احداث رابه صورت مشارکتی پیش ببرد بطوریکه حدود بیست درصد به سرمایه گذار قبلی و مابقی به سرمایه گذار جدید اختصاص یابد و اگر نیاز باشد در آینده قسمتی از سهام کارخانه نیز به مردم واگذار میشود.

بابایی گفت: با یکی از سرمایه گذاران به نام صنعت سیمان کشور جلساتی با همراهی استاندار داشتیم که در طی بازدید اخیر توسط سرمایه گذار صورت گرفت، پیشنهاد شد که این کارخانه به تولید سیمان سفید تبدیل شود.

وی در ادامه گفت: تمامی انبیه قدیمی که توسط سرمایه گذار قبلی ایجاد شده است، توسط کارشناسان دادگستری بازرسی و قیمت گذاری شده و در قرار داد جدید قید خواهد شد.

سرمایه گذار جدید اهلیت بسیار مناسی دارد و در صورت حل مشکلات حقوقی با سرمایه گذار قبلی، اتفاقات خوبی در این حوزه روی خواهد داد.

منبع: خلخالیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده