تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۵۱
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۲۰۸۷۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مسیر‌های توسعه خلخال با ایجاد زیرساخت‌های اشتغال هموار شد

‌می‌متالز - فرماندار خلخال گفت:مسیر‌های توسعه شهرستان خلخال با ایجاد زیرساخت‌های اشتغال در حوزه گردشگری، تفرجگاه اندبیل و ازناو و سایر بخش‌ها در صنعت و معدن و کارخانه سیمان و کارخانه فروسیلیس هموار شده است.

به گزارش می‌متالز، فریدون بابایی در مراسم گرامیداشت روز کارگر در خلخال اظهار کرد: مسیر‌های توسعه شهرستان خلخال با ایجاد زیرساخت‌های اشتغال در حوزه گردشگری، تفرجگاه اندبیل و ازناو و سایر بخش‌ها در صنعت و معدن و کارخانه سیمان و کارخانه فروسیلیس هموار شده است و با اختصاص ۱۷ هکتار به شهرک صنعتی گزاز خلخال، فقط در بحث کارخانه فروسیلیس بیش از ۱۰۰۰ نفر صاحب شغل می‌شوند.

وی افزود: سد بفراجرد و تصفیه خانه آب شرب خلخال به اتمام رسیده و مشکل برق شهرستان برای تامین برق واحد‌های صنعتی با احداث پست ۲۳۰ کیلومتر حل شده است.

فرماندار خلخال ادامه داد: در هفته آینده دکل‌های پل معلق ازناو خلخال به شهرستان حمل می‌شود و این پل از لحاظ زیرساخت، بزرگی، طول و ارتفاع، بزرگترین پل خاورمیانه است و سرمایه گذار با جدیت در حال تکمیل این پل بوده و راه دسترسی این پل بزرگ در اراضی خوجین و طولش در حال احداث است.

بابایی از طرح‌های خوب سپاه در روستا‌ها و محرومیت زدایی قدردانی کرد و گفت: بنیاد علوی و برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان خلخال قدم در مسیر حمایت از اشتغال و محرومیت زدایی برداشتند.

وی با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی نئوپان بیان کرد: روند فاز‌های بعدی این کارخانه نیز با تدبیر سرمایه گذار در حال انجام است.

منبع: شهر خوان

عناوین برگزیده