تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۳۸۲
کد خبر: ۲۵۱۰۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیر بازرگانی شرکت سیمان استهبان منصوب شد

‌می‌متالز - طی حکمی از سوی حسین غلام زاده، مدیرعامل شرکت سیمان استهبان، جمشید سلطانی به سمت مدیر بازرگانی مجموعه، منصوب گردید.

به گزارش می‌متالز، وی دانش آموخته‌ی رشته مهندسی مکانیک بوده و قریب به ۱۰ سال فعالیت موثر در صنعت سیمان را در کارنامه کاری خود دارد.

حسین غلام زاده در این راستا ضمن اشاره به گستردگی و حساسیت وظایف مربوط به واحد بازرگانی، افزود: با استعانت از ظرفیت و توان نیرو‌های موجود، تعامل سازنده با کلیه واحد‌های مجموعه و اتخاذ تدابیر مناسب در راستای شناخت و آگاهی از شرایط محیطی، می‌بایست در جهت استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سازمان، جمع آوری اطلاعات از تامین کنندگان بازار و نظارت دقیق بر نحوه انجام خرید‌ها در چارچوب مقررات، اهتمام ویژه‌ای ورزید.

وی خاطرنشان کرد: مدیر بازرگانی مجموعه می‌بایست از تکنولوژی، قابلیت‌های فنی شرکت و راهکار‌های بسترسازی مناسب در راستای تدوین سازوکار عملیاتی جهت خرید تجهیزات و انواع روش‌های تامین، شناخت کافی داشته و توانایی برنامه ریزی، سازماندهی، تصمیم گیری، هدایت و کنترل فعالیت‌های مختلف واحد بازرگانی را همسو با سیاست گذاری‌ها و اهداف خرد و کلان مجموعه داشته باشد.
در ادامه بخوانید: سیمان سبزوار جایزه ملی ششمین همایش ملی کیفیت را دریافت کرد

غلام زاده تصریح کرد: پیشبرد امور بازرگانی مطابق با اهداف شرکت، گامی بزرگ در جهت ارتقای سطح کارایی، افزایش راندمان و اثربخشی عملکرد واحد بوده و از این رو راهبری و نظارت بر کلیه امور مربوط به تهیه و تنظیم قراردادها، اسناد مناقصات و مزایده ها، ایجاد مکانیزم‌هایی جهت مذاکره با تامین کنندگان با رویکرد ارتقای کمی و کیفی خدمات مورد نیاز مجموعه، تسریع در شناسایی نیاز‌های واحد‌های مختلف و تعیین تکلیف هر یک، مورد انتظار و تاکید می‌باشد.

وی یادآور شد: زمانیکه نظر به پتانسیل‌های موجود، رفع نیاز‌های مجموعه به درستی صورت پذیرد، منجر به اعتلای نام و نشان تجاری شرکت خواهد شد و قطعاً تجربیات شما مدیر مجرب و کارآزموده در راستای تحقق این مهم، مفید خواهد بود.

مدیرعامل سیمان استهبان در پایان بیان داشت: آنالیز دقیق وضعیت موجود و میزان کارآمدی برنامه‌های جاری و آتی سازمان با بهره گیری از دیدگاهی روشن، اندیشه‌ای نافذ و بینشی فراگیر، باید در راس امور قرار گیرد و امید است با اتکال به الطاف خداوند سبحان، درایت جنابعالی و هم افزایی سایر پرسنل، نقشی شایسته در تحقق اهداف مجموعه سیمان استهبان و ارتقای عملکرد حوزه‌ی بازرگانی ایفا نمائید.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده