تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۳
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۲۶۹۲۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اخذ عنوان واحد نمونه صنعتی استان فارس توسط مجتمع صنعتی سیمان استهبان برای پنجمین سال متوالی

‌می‌متالز - در ویژه برنامه‌ای که به مناسبت روز صنعت و معدن به میزبانی خانه صنعت، معدن و تجارت استان فارس و با حضور جمعی از مقامات برجسته کشوری و استانی برگزار گردید، لوح افتخار و تندیس طلایی این همایش برای پنجمین سال متوالی توسط استاندار به آقای حسین غلامزاده مدیرعامل مجتمع صنعتی سیمان استهبان اهدا شد.

به گزارش می‌متالز، حسین غلام زاده مدیرعامل شرکت در حاشیه این همایش بیان کرد: صنعت و معدن به عنوان موتور محرکه و پیشران اقتصاد با اتکا به توان داخلی، سهمی مهم در کاهش نرخ بیکاری، تداوم روند توسعه ای، احیای واحد‌های راکد و بهبود شاخص‌های کمی و کیفی حوزه اقتصادی برعهده داشته است.

این تندیس برمبنای شاخص‌های توسعه، بهره وری، تولید، فروش و ایجاد اشتغال به این مجتمع صنعتی اهدا شده است که نشان از تلاش، برنامه ریزی و استفاده از دانش روز تولید سیمان و همچنین نیروی انسانی کارآمد مجتمع صنعتی سیمان استهبان دارد.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به نام گذاری سال جاری با عنوان “تولید دانش بنیان اشتغال آفرین ” از سوی رهبر عالی قدر انقلاب، توسعه محصول و ساختار تولیدی، توسعه نیروی انسانی، توسعه زیرساخت‌های مالی و افزایش تنوع محصولات از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های مجتمع صنعتی سیمان استهبان در سال ۱۴۰۱ به شمار می‌رود.

وی در پایان یادآور شد: بی شک نامگذاری یک روز در سال با نام صنعت و معدن، ضمن ترویج فرهنگ نکوداشت تلاش صنعتگران و تقدیر از فعالان اقتصادی، فرصتی برای شناخت دغدغه‌ها و تنگناه‌های این حوزه، تبادل افکار و بررسی راه کار‌هایی برای دستیابی به هدف ارتقای تولید و رفع موانع است و استمرار این مهم نیز، با همت تمامی تلاشگران این عرصه میسر خواهد شد. مجتمع صنعتی سیمان استهبان، نیز با استفاده از مواد معدنی با کیفیت و منحصر به فرد، استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات اروپایی، دریافت استاندارد‌ها و گواهی نامه‌های ملی و بین المللی و بهره گیری از کارشناسان متخصص و با تجربه، فعال در زمینه‌ی تولید انواع تیپ‌های سیمان خاکستری و سفید در حال فعالیت می‌باشد؛ که با برنامه ریزی‌های انجام شده در این مجتمع صنعتی، به زودی شاهد گسترش سبد محصولات تولیدی متنوع و متناسب با نیاز بازار‌های داخلی و خارجی و افزایش انواع تولیدات معدنی با ظرفیتی بیش از ۵۰۰ هزار تن با رعایت استاندارد‌های لازم خواهیم بود.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده