تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۲۱
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۲۹۱۷۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتصاب معاون توسعه اقتصادی مجتمع صنعتی سیمان استهبان

‌می‌متالز - با حکم حسین غلام زاده مدیر عامل مجتمع صنعتی سیمان استهبان، حمیدرضا محمدی به عنوان معاون توسعه اقتصادی این مجموعه منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، طی مراسمی که با حضور مدیران و مسوولین این مجموعه در محل کارخانه برگزار شد، مدیرعامل سیمان استهبان طی حکمی حمیدرضا محمدی را به سمت معاونت توسعه اقتصادی این مجموعه منصوب کرد و بر بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های مجموعه و همکاری با ستاد‌ها و بخش‌های مختلف تاکید نمود همچنین از سایرمدیران خواست با هم افزایی وهمدلی به پویایی این بخش کمک کنند.

در حکم غلام زاده خطاب به محمدی آمده است: عطف به ارتقاء ساختار سازمانی و اقتصادی مجتمع صنعتی سیمان استهبان و نظر به مراتب شایستگی و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان معاونت توسعه اقتصادی منصوب کرده و نظر به اهداف عالی این بخش و لزوم برنامه ریزی و تحول در مجموعه، ماموریت‌های ویژه‌ای برای جنابعالی در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: این معاونت باید با ارزیابی، تعیین وظایف، برنامه ریزی متناسب با شرایط روز و نظارت در اجرای برنامه‌ها بتواند سیستمی چالاک و پیشرو ایجاد کرده که همه در آن با تسلط و توان کامل به ایفای مسوولیت بپردازند.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده