تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۲۶۵۸۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ایجاد زمینه اشتغال و ثروت در فارس با استقرار واحد‌های تولیدی

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت فارس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با استقرار واحد‌های تولیدی متناسب مناطق مختلف استان و ایجاد واحد‌های بالادستی و پایین‌دستی، زمینه اشتغال و تولید ثروت بیش‌ازپیش در استان فراهم می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا ایزدی بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای افزایش کمی و کیفی تولیدات، توسعه صادرات و اشتغال پایدار، ضرورت دارد.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات ۷ واحد ازجمله تعیین تکلیف بدهی بانکی، درخواست استمهال بدهی بانکی، درخواست صدور سند محل اجرای طرح، ترخیص کالا، همکاری در انتقال آب و…. در جلسه مطرح و پس از بحث و تبادل‌نظر، راهکار‌هایی در قالب مصوبات کارگروه، ارائه شد.

رئیس سازمان صمت فارس عنوان کرد: شرکت سیمان استهبان و سیمان لامرد تولید انواع سیمان خاکستری، شرکت صنایع بال تولید تجهیزات فرودگاهی، شرکت سنگ ماهفر، تولید سنگ نما، شرکت شیمیایی مشکفام فارس، تولید کود شیمیایی و مجتمع شیمیایی آبنوس تولیدکننده فرمالین و سایر محصولات شیمیایی و ذوب‌آهن پاسارگاد تولید، فولاد ازجمله واحد‌های معرفی‌شده در این کارگروه بودند که مشکلات آن‌ها بر اساس مقررات و ظرفیت‌های قانونی بررسی و راهکار لازم ارائه شد.

ایزدی با اشاره به این که روند اجرای تمام مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس پایش می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم با اجرای قانون رفع موانع تولید و تسهیل فضای کسب‌وکار بتوانیم از همه ظرفیت‌های قانونی درحرکتی پرشتاب، جهادی و نهضت گونه و با تعامل و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، برای رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی، صنعتی و توسعه بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی بهره کافی را ببریم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده