تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۶
بازدید: ۵۹۰
کد خبر: ۹۵۶۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیر جدید کارخانه سیمان استهبان معرفی شد

می متالز - علیرضا مددی طی حکمی به عنوان مدیر کارخانه سیمان استهبان منصوب شد.
مدیر جدید کارخانه سیمان استهبان معرفی شد

به گزارش می متالز، علیرضا مددی طی حکمی به عنوان مدیر کارخانه سیمان استهبان منصوب شد. وی که پیش از این بعنوان معاون پشتیبانی فعالیت می نمود، قریب به شانزده سال فعالیت موثر در صنعت سیمان را، در کارنامه خود دارد.

ایشان از نیروهای متخصص، مجرب و با سابقه در این صنعت بوده و پیش از این در سمت های مختلفی در شرکت اکتشافات لرزه نگاری منطقه مارون و کوپال، سیمان خوزستان و سیمان لامرد مشغول به فعالیت بوده و از سال ۱۳۹۶ تاکنون، به عنوان معاونت پشتیبانی سیمان استهبان، ایفای نقش نموده است.

شرکت سیمان استهبان، توانمند در حوزه ی تولید سیمان سفید و خاکستری بوده و ازجمله ویژگی های این کارخانه، دسترسی به معادن و منابع غنی سنگ آهک، موقعیت جغرافیایی مناسب ، نزدیکی به استان های جنوبی و دسترسی به آب های آزاد خلیج فارس از مسیر بنادر جنوبی، تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی کارآمد و شایسته می باشد.

در حکم وی آمده است: امید است با عنایت به شایستگی، توانمندی و درایت نسبت به مسئولیت خطیری که به شما واگذار گردیده، ضمن شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات، با عزم و همتی راسخ و تشریک مساعی سایر کارکنان و مدیران مجموعه، در جهت پیشبرد اهداف شرکت گام برداشته و شعار ” جهش تولید” را جامه ی عمل بپوشانید.

عناوین برگزیده