تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۱۶۷۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

موانع احداث فاز چهارم سیمان دورود برطرف شد

می متالز - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به رغم وجود مشکلات و کمبودهای فراوان با پیگیری های نماینده مردم دورود و ازنا و شرکت فارس و خوزستان موانع و مشکلات احداث فاز چهارم سیمان دورود برطرف شد.
موانع احداث فاز چهارم سیمان دورود برطرف شد

به گزارش می متالز، سید تقی نوربخش در حاشیه آیین بهره برداری از اورژانس بیمارستان نرگس دورود و کلنگ زنی طرح توسعه این بیمارستان در جمع خبرنگاران افزود: یکی از برندهای شهرستان دورود سیمان آن است.

وی اظهار داشت: مدتی است به دلیل نوسانات اقتصادی و فرسودگی قطعات کارخانه مشکلاتی برای این صنعت در شهرستان بوجود آمده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: با پیگیری های صورت گرفته موانع احداث فاز چهارم این کارخانه برطرف و نوع بهره برداری و ساخت آن نیز مشخص شده است که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی درخصوص طرح توسعه بیمارستان نرگس دورود گفت: ارتقای بیمارستان نرگس دورود به دلیل مشکلات مردم انجام شده است وهدف دیگری ندارد.

نوربخش افزود: براساس تجربه در احداث طرح های عمرانی برای یک شهر چنانچه مسئولان شهرستان کمک کنند طرح مورد نظر زودتر آماده و به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: به همین لحاظ از امام جمعه، اعضای شورا و فرماندار شهرستان دورود تقاضا دارم آغاز هرچه سریعتر عملیات ساخت اورژانس بیمارستان نرگس دورود را پیگیری و در این راستا کمک کنند.

عناوین برگزیده