تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۱۹
بازدید: ۵۹۴
کد خبر: ۱۷۴۹۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاون مهندسی و مدیریت انرژی مجتمع مس سرچشمه:

مباحث نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه کاملاً عملیاتی است

می متالز - معاون مهندسی و مدیریت انرژی مجتمع مس سرچشمه گفت: آنچه که مهم است و بایستی صنعتگران رفسنجان و استان کرمان بدانند این است که نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه صرفاً یک محل برای بحث و گفتگو و میزگرد و سخنرانی نبود و مسائل آن کاملاً عملیاتی بوده و نقشه راهی برای این مسائل دیده شده است.
مباحث نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه کاملاً عملیاتی است

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مهندس شیخی درحاشیه نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه اظهار داشت: هدف این نمایشگاه ارائه توانمندی ها و نیازمندی های مس بود. در بخش ساخت قطعات مکانیکی، ریخته گری، بردهای کنترلی و الکترونیکی و کالیبراسیون، غرفه حوزه معاونت مهندسی و مدیریت انرژی این توانمندی ها را به بازدیدکنندگان ارائه داد.

شیخی تصریح کرد: در این نمایشگاه آنچه که اصل و اساس بوده و اهمیت داشت، آشنایی سازندگان قطعات در شهرستان رفسنجان و استان کرمان و حتی از سایر نقاط کشور، با نیازمندی های مس و راهنمایی آنها در این خصوص بود که در این خصوص موفق بودیم.

وی ادامه داد: همچنین مواردی که روی آنها تجربه داشته و تحقیقاتی برای ساخت قطعات داشتیم به صنعتگران ارائه دادیم تا تولیدکنندگان قطعات بتوانند قطعاتی که احیاناً به صورت نادر استفاده می شود را با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و نیاز صنعت مس با کمترین هزینه ساخته و دانش خود را تکمیل کرده و مهارت جدیدی را بدست بیاورند.

معاون مهندسی و مدیریت انرژی مجتمع مس سرچشمه با اشاره به اینکه ما مشکلات صنعتگران را می دانیم و به واقع به مسائل آنها واقف هستیم، افزود: آنها نیز داشته های ما را از نزدیک دیده اند، اما در این نمایشگاه قصد داشتیم تمام موارد را با جزئیات با آنها در میان بگذاریم و همکاران ما در تمام بخشهای پنجگانه حوزه معاونت مهندسی آماده پاسخگویی به مراجعان بودند.

وی تأکید کرد: ما قصد داریم در زمینه ساخت قطعات راه رفته را متفاوت برویم. استفاده از توان فنی و تجارب قابل اتکای اداره طراحی و کارگاه های ساخت در مجتمع مس سرچشمه در کنار انگیزه سازندگاه محلی، سرمایه ای است که می تواند با چابک سازی فرایند سفارش گذاری، نیازمندی های کارخانجات مس در سرچشمه را تامین کند.

شیخی بیان کرد: کارگروه مدیریت ساخت با محوریت حوزه معاونت مهندسی و مدیریت انرژی به تمام مسائل در حوزه ساخت پرداخت و ما علاوه بر بازنگری در قطعاتی که ساخته شده برای قطعاتی که بار نخست ساخته می شود نیازهای خود را اعلام می کنیم و توانمندی های خود را نیز به سازندگان ارائه خواهیم کرد.

معاون مهندسی و مدیریت انرژی مجتمع مس سرچشمه در پایان تصریح کرد: طی برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندیها ما شاهد اشتیاق سازندگان و انگیزه آنان برای مشارکت درتامین و رفع نیازهای مس بودیم. ما واقعا" به نتیجه این حرکت اصیل که همکارانمان عاشقانه شروع کرده اند امیدواریم و دست تک تک صنعتگران و سازندگان را برای رسیدن به این هدف می فشاریم بخصوص عزیزان رفسنجانی که با استفاده از مزیت جغرافیایی شهر رفسنجان و بُعد کم مسافت با مجتمع مس سرچشمه می توانند در این خصوص فعال و موفق ظاهر شوند.

عناوین برگزیده
واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران
با حضور سهامداران عمده و اعضای هیات مدیره ایرالکو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، مدیر امور اراضی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای باختر انجام شد؛

واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران