تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۷۷۸۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
یک مقام مسئول :

اخذ مالیات از فروشندگان مزدا3/ هیچ تخلفی در پیش فروش سایپا رخ نداده است

می متالز - مطابق شاخص‌هایی که جزئیات آن در آینده منتشر خواهد شد مقرر شد از افرادی که ماشین را به قصد فروش و درآمدزایی ثبت‌نام کرده بودند، مالیات بر درآمد اتفاقی گرفته شود.
اخذ مالیات از فروشندگان مزدا3/ هیچ تخلفی در پیش فروش سایپا رخ نداده است

به گزارش می متالز، یک مقام مسئول در وزارت صمت در خصوص پیش‌فروش خودروهای داخلی و شائبه‌هایی که در مورد نحوه فروش آنها به وجود آمده است، گفت: تمام پیش فروش‌های خودروسازان داخلی تحت نظارت و بازرسی است و هیچ گونه رانتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در خصوص پیش فروش خودروی مزدا 3 گروه بهمن نتیجه بررسی‌ها این بوده که هیچ تخلفی در ثبت‌نام وجود نداشته است و فقط به علت استقبال زیاد مردم برای خرید بوده که سایت دچار اختلال شده، بر همین اساس پیش بینی می‌شود برای مهندسی بازار و جلوگیری از دلال بازی مطابق شاخص‌هایی که جزئیات آن در آینده منتشر خواهد شد افرادی که ماشین را به قصد فروش و درآمدزایی ثبت‌نام کرده بودند از آنها مالیات بر درآمد اتفاقی گرفته شود.

این منبع آگاه در خصوص میزان پیش‌فروش سایپا گفت: امروز 40 هزار خودرو برای ثبت‌نام عرضه شد اما تقاضا و عرضه با یکدیگر همخوانی نداشت.

وی گفت: برای پیشگیری از هرگونه شائبه‌ای علاوه بر حضور نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های نظارتی ،تعزیرات و اصحاب رسانه نیز در شرکتی که مجری فروش اینترنتی بود حضور داشتند و از نزدیک روند کار را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: مهمترین بخش فروش امروز بسته شدن تمام راه‌ها برای فروختن خودرو حداقل تا یک سال پس از تحویل خودرو بود.

عناوین برگزیده